Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Творчість Н. Пуссена

Загальна характеристика соціально-економічного та політичного положення Франції у першу половину XVII ст. Посилення абсолютизму.

Архітектура Франції першої половини XVII ст. Складність і суперечливість напрямів в архітектурі цього періоду. Міське житлове будівництво (площі Вогезів і Дофіна в Парижі). Прояв барокових елементів у французькій архітектурі початку XVII ст. Стійкість готичних прийомів і форм у культовому будівництві.

Франсуа Мансар (1598-1666). Його творчість як перша ланка у розвитку французького класицизму XVII ст. Палац у Мезон на Сені під Парижем -найбільша споруда Мансара.

Архітектура Франції другої половини XVII ст. Так називаний стиль Людовіка XIV. Створення архітектурних академій у Парижі та Римі. Теоретичні роботи зодчих (К. Перро, Ф. Блондель). Догматичний підхід до питань архітектурної теорії. Палацеве і парадно-декоративне будівництво як демонстрація значення і сили абсолютистської держави. Значення придвор­ного етикету в організації палацевих споруджень. Перевага парадних приміщень. Строгість побудови основних членувань при великій пишності в розробці, особливо у внутрішній обробці. Замок Во-ле-Віконт. Версальський палацевий ансамбль як найбільш типова пам'ятка французької архітектури кінця XVII ст. Участь у його спорудженні Лево, Ардуена Мансара, Лебрена, Ленотра.

Найбільші майстри архітектури кінця XVII ст. Клод Перро (1613-1683). Розмаїтість і багатогранність його діяльності. Роботи Перро як архітектора. Східний фасад Лувра. Конкурс проектів. Вирішальне значення будівлі Перро у розвитку французької архітектури. Франсуа Блондель (1617-1686). Арка

Сен Дені. Жюль Ардуен Мансар (1648-1708). Його широка практична діяльність. Роботи у Версалі. Собор інвалідів і парадні площі в Парижі (Вандомська площа і площа Перемог) як найбільші роботи Мансара.

Живопис першої половини XVII ст. Складність і суперечливість напрямів цього періоду. Роль фламандських, голландських та італійських впливів і складання національної живописної школи. Роль провінційних художніх шкіл.

Основні риси головних напрямів - придворного монументально-деко­ративного мистецтва, класицизму та реалістичних течій. Симон Вує, його роль в поширенні у Франції форм італійського бароко і створення придворного монументально-декоративного мистецтва. Школа Симона Вує. Творчість Є. Лесюера.

Реалістичні плини у французькому живописі першої половини XVII ст.

Караваджизм. Творчість Жоржа де Латура. Брати Ленен як найбільші майстри реалістичного побутового живопису. Творчість Антуана, Луї (1598-1648) і Матьє Лежнів та розвиток «селянського» жанру. Розвиток реалізму у французькій графіці першої половини XVII ст.

Класицизм. Основні риси класицизму XVII ст., його прогресивний характер та ідейний зміст. Класична трагедія XVII ст. (Корнель) і раціоналістична філософія Декарта.

Нікола Пуссен (1594-1665 )- основоположник класицизму у живопису Франції XVII ст. Його біографія. Значення античності, твочості Рафаеля, римського академізму і творчості Тиціана у формуванні мистецтва Пуссена. Раціоналізм і емоційно-почуттєве начало у його творчості. Реалістична основа суспільних образів Пуссена. Пошуки розумної гармонії та героїзму в образі людини. Морально-філософський зміст творчості Пуссена та її еволюція. Неприязнь барочного придворного мистецтва. Проблема героїчного пейзажу в творчості Пуссена. Творчий метод Пуссена, його малюнки та погляди на мистецтво.

«Споглядання благочестя і мудрості» в його картинах «Аркадські пастухи», «Танкред і Ермінія», знаходження істинної людської сутност у «спогляданні гармонійної і величної природи» (пейзаж); заклик до самопізнання і духовного самовдосконалення в його портретах.

Клод Лоррен (1600-1682) і проблема класичного пейзажу. Передача світла. Ліризм Клода Лоррена. Його малюнки й офорти. Вплив Клода Лоррена на французьке, голландське й англійське мистецтво.

Царювання Людовіка XIV як кульмінаційний момент у розвитку абсолютизму. Панування офіційно-придворного мистецтва. Версаль як найтиповіший художній комплекс цього мистецтва.

Підстава і реорганізація Академії живопису і скульптури. Центра­лізація і регламентація художнього життя. Доктрина академізму.

Шарль Лебрен (1619-1690) як глава і найбільш яскравий представник офіційного придворного мистецтва. Його керівна роль. Лебрен як майстер монументального декоративного мистецтва. П. Міньяр та його суперництво з Лебреном. Монументально-декоративні роботи і портрети Міньяра. Г. Риго як майстер придворного парадного портрета.




Переглядів: 960

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.