Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 23. Архітектура та образотворче мистецтво Росії XVII – XVIII ст.

Архітектура. Архітектура стилю «класицизм». Міські архітектурні ансамблі та класичні дворянські садоби.

Діловитість і практицизм петербурзької архітектурної школи. Т. Трезіні, Б. Ростреллі (Пертопавлівський собор, Петергофський палац і садовопарковий комплекс, Зимовий палац, Великий Царськосільський палац). Самобутність московської архітектурної школи: творчій доробок Д. Ухтомського (Троїце-Сергієва лавра), В. Баженов (будинок Пашкова), М. Козокова (будинок Сенату).

Видатни архітектори: Т. де Томон (ансамбль стрілкі Василівського острова, м. Петербург), О. Захаров (Адмиралтейство, м. Петербург), К. Россі (ансамбль вулиці зодчего Россі, м. Петербург), та ін

Живопис. Формування національної «жанрової школи» у малярстві. Ідеал епохи в портретах І. Нікітіна («Напольний гетьман»), А. Матвєєва, О. Антрпова (портрети Трубецької, Румянцевої), І. Аргунова («Портрет невідомої селянки в російському костюмі»), Ф. Рокотоваа («Портрет О. Санті», портрет А. Струйської), Д. Левіцького (портрет П. Демидова, портрет Хованської та Хрущової), В. Боровиковського (портрет М. Лопухіної).

Скульптура. Творчість Е. Фальконе. Пам’ятник Петру І («Мідний вершник») в Петербурзі. Творчість Ф. Шубіна – майстра станкового скульптурного портрета.

 




Переглядів: 367

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.