Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Імпресіонізм. Творчість Е. Мане, Е. Дега,0. Ренуара, К. Моне

Особливості історичного розвитку Франції в період Липневої монархії та Другої імперії (1830-1860 рр.) Формування і розвиток критичного демократичного реалізму у французькому мистецтві. Його боротьба з офіційним салонно-академічним мистецтвом.

Опоре Дом'є (1808-1879)- великий майстер критичного демокра­тичного реалізму у Франції. Його робота в ілюстрованих виданнях. Ранні літографії Дом'є («Законодавче чрево», «Вулиця Транснонен», «Не штов­хайтесь» та ін.).

Політична сатира Дом'є як вершина в розвитку мистецтва карикатури цього часу. Боротьба з Липневою монархією. Перехід до побутової сатири. Гостра критика буржуазної дійсності в мистецтві Дом'є. Серії літографій: «Робер Макер», «Добрі буржуа», «Люди юстиції» та інші. Майстерність уза­гальнення, виразність, гострота психологічної характеристики.

Дом'є у 1848 р. Відображення революції 1848 р. в його творчості. Живопис Дом'є («Праля», «Аматор гравюр», «Вагон третього класу», «Пов­стання» та ін.). Пошуки героїчних позитивних образів у повсякденній дійсності. Монументальне трактування образів людей з народу. Гуманізм мистецтва Дом'є.

Пізні літографії Дом'є. Трагічний і романтичний характер пізньої твор­чості Дом'є. «Дон Кіхот і Санчо Панса». Значення творчості Дом'є в утверд­женні революційно-демократичного реалізму в мистецтві Заходу XIX ст. Близькість Дом'є і Бальзака в силі критичного розкриття буржуазної дій­сності. Невизнання Дом'є офіційною критикою його часу.

Розвиток реалістичного пейзажу. БарбЬонська школа пейзажистів. їхній зв'язок з Констеблем. Жорж Мішель - безпосередній попередник бар-бізонців у Франції. Пильне любовне вивчення і відтворення барбізонцями рідної природи, що визначило розквіт національного реалістичного фран­цузького пейзажу.

Теодор Руссо (1812-1867) - провідний митець барбізонської школи. Його увага й інтерес до повсякденних мотивів природи та наполегливе її вивчення. Правдивість та епічна міць пейзажів Руссо («Вид в околицях Гранвілля», «Дуби», «Болото в Ландах» та ін.).

Творчість Жуля Дюпре. Романтична схвильованість його кращих робіт («Вид в околицях Саутгемптона», «Морський відлив у Нормандії»). Інші пейзажисти-барбізонці - Діаз, Тройон та Шарль Добіньї (1817-1878). Лірична тонкість його сприйняття природи («Шлюз у Оптево», «Хмарний день», «Маслиновий сад» та ін.). Мальовничі досягнення Добіньї.



Интернет реклама УБС

Каміль Коро (1796-1875) - видатний французький пейзажист. Його подібність і розходження з барбізонцями. Складний і різноманітний харак­тер творчості Коро. Розробка ліричного інтимного реалістичного пейзажу і спроби відродити академічний «класицистичний» пейзаж. Емоційна тонкість мистецтва Коро. Портрети Коро. Кращі періоди його творчості - ранній (італійські пейзажі 1820-1830 рр.) і пізній («Порив вітру», «Дзвіниця в Дує», «Міст у Манте» та ін.). Колористичні досягнення Коро. Майстерність передачі світла і повітря.

Жан Франсуа Мілле (1814-1875) - видатний французький живописець-реаліст. Портрети Мілле. Революція 1848 р. і розвиток реалізму Мілле. Зображення їм селянської праці («Сівач», «Збирачки колось» тощо). Критичний характер його робіт, що передають непосильну працю («Людина з мотикою», «Відпочинок виноградаря»).

Створення монументального образа селянина. Епічний характер бага­тьох образів. Малюнки і пейзажі Мілле, їхній зв'язок з роботами майстрів барбізонської школи. Високе моральне і гуманістичне значення мистецтва Мілле.

Гюстав Курбе (1819-1877) - найбільший французький живописець-реаліст. Рання творчість (автопортрети, «Гамак»). Відхід від романтичних настроїв. 1848 р. і розвиток реалізму Курбе.

Боротьба з салонним напрямом за реалістичне мистецтво. Зображення повсякденної дійсності. Твердження матеріальності світу. Епічне і монументальне трактування жанрової картини («Полудень в Орнані», «Муляри»). «Похорон в Орнані» - яскраве і правдиве зображення різних типів буржуазного суспільства. Портрети («Бодлер», «Берліоз»), пейзажі, оголена натура («Купальниці», «Бій оленів», «Хвиля» і т.ін.).

Матеріальна вагомість і конкретність живопису Курбе, щільність кольору. Значення творчості Курбе.




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.