Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета та завдання навчальної дисципліни

Міністерство освіти і науки, МОЛОДІ ТА СПОРТУ України

 

 

Історія вчень про державу і право

 

 

Програма

Нормативної навчальної дисципліни

Підготовки бакалавра

галузь знань 0304 «Право»

напрям підготовки 6.030401 «Правознавство»

(Шифр за ОПП________)

 

Івано-Франківськ

Рік


РОЗРОБЛЕНО ТА ВНЕСЕНО:

Івано-Франківський університет права імені Короля Данила Галицького.

 

 

РОЗРОБНИК ПРОГРАМИ: Андрухів Олег Ігорович.

 

Схвалено методичною комісією за галуззю знань 0304 «Право» Івано-Франківського університету права імені Короля Данила Галицького.

 

Протокол від «____» ________________201__ року № ___

 


Вступ

Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Історія вчень про державу право» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки «бакалавр» галузі знань 0304 «Право» напряму підготовки 6.030401 «Правознавство».

 

Предметом дисципліни є найвизначніші вчення про державу і право які теоретично обґрунтовані і концептуально викладено. А також ті, які пізнавальною глибиною і цінністю перевершують повсякденні форми відображення політико-правової дійсності.

Предмет «Історія вчень про державу і право» допомагає осмислити еволюцію державно-правових систем їх особливості, характерні риси, а також значення у поглибленому вивченні категорій держави і права.

Адже теоретичні державно-правові концепції минулого мають соціальну значимість і в наш час як в теорії держави і права так і в практичних засадах, що їх здійснює народ України в розбудові своєї держави.

 

Міждисциплінарні зв’язки: теорія держави і права, історія держави і права, історія політичних і правових вчень.

 

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

Змістовий модуль 1.Предмет науки, методологія та значення курсу історії вчень про державу та право, політико-правові вчення в стародавній час, предмет науки, методологія та значення курсу історії вчень про державу та право, політико-правові вчення в стародавній час, виникнення та розвиток поглядів на державу і право у країнах Стародавнього Світу, особливості розвитку вчень про державу і право середньовічного суспільства, політичні та правові вчення у Західній Європі в XV-XVII ст., вчення про державу і право Західноєвропейського просвітництва ХVІІІ ст.

Змістовий модуль 2.Вчення про державу і право в Західній Європі кінця ХVІІІ - початку ХІХ століття, зародження політичних вчень та політико-правова ідеологія в Росії, становлення та розвиток вчень про державу і право в Україні, основні державно-правові вчення Західної Європи другої пол. ХІХ-ХХ ст.

 

Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1. Висвітлення закономірностей суспільного прогресу, розкриття процесу становлення та розвитку знань про державу та право, поступового осягнення людською думкою суті держави і права від найдавніших часів до наших днів.

 

 

1.2. Основними завданнями є вивчення тенденції їх розвитку, особливості формування політико-правової думки в Україні в контексті Європейської цивілізації, найсучасніші державно-правові вчення, природу їх виникнення та характер. Студенти повинні вміти при аналізі та оцінці вчень, теорії, фактів, подій всановлювати причинно-наслідкові зв’язки, визначати основне і другорядне, об’єктивне і суб’єктивне, давати визначення теоретичним чи історичним поняттям, самостійно опрацьовувати історичні документи, науково-популярну і довідникову літературу, оволодівати теоретичним та історичним мисленням, навчатися конструктивному діалогу, аргументації, теоретичних узагальнень.

1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати:

– основні закономірності розвитку політико-правової ідеології, історію найвизначніших концепцій держави і права;

– зміст основних проблем історії вчень про державу і право та можливі шляхи їх розв’язання; напрями та тенденції розвитку політико-правової думки в різні епохи і періоди історії окремих народів і людства загалом з метою глобального усвідомлення мети і сенсу існування тієї чи іншої цивілізації;

– джерела формування конкретних галузей права, наступність і еволюцію правових норм, їхні можливості, межі та оптимальну сферу застосування у регулюванні правових відносин.

вміти:

– реалізувати вимоги державної політики щодо формування у практичних працівників-юристів високої професійної культури, об’єктивно оцінювати політико-правові доктрини;

– формувати власну точку зору, переконання в оцінці важливих політико-правових вчень та їх суті, змісту, перспектив;

максимально використовувати свої позитивні внутрішні якості у підвищенні ефективності професійної діяльності, розв’язуючи практичні юридичні завдання, розвивати теоретичне мислення та збагачувати історичну, правову, політичну свідомість.

 




Переглядів: 235

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.