МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Мета та завдання навчальної дисципліниМіністерство освіти і науки, МОЛОДІ ТА СПОРТУ України
Історія вчень про державу і право
Програма Нормативної навчальної дисципліни Підготовки бакалавра галузь знань 0304 «Право» напрям підготовки 6.030401 «Правознавство» (Шифр за ОПП________)
Івано-Франківськ Рік РОЗРОБЛЕНО ТА ВНЕСЕНО: Івано-Франківський університет права імені Короля Данила Галицького.
РОЗРОБНИК ПРОГРАМИ: Андрухів Олег Ігорович.
Схвалено методичною комісією за галуззю знань 0304 «Право» Івано-Франківського університету права імені Короля Данила Галицького.
Протокол від «____» ________________201__ року № ___
Вступ Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Історія вчень про державу право» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки «бакалавр» галузі знань 0304 «Право» напряму підготовки 6.030401 «Правознавство».
Предметом дисципліни є найвизначніші вчення про державу і право які теоретично обґрунтовані і концептуально викладено. А також ті, які пізнавальною глибиною і цінністю перевершують повсякденні форми відображення політико-правової дійсності. Предмет «Історія вчень про державу і право» допомагає осмислити еволюцію державно-правових систем їх особливості, характерні риси, а також значення у поглибленому вивченні категорій держави і права. Адже теоретичні державно-правові концепції минулого мають соціальну значимість і в наш час як в теорії держави і права так і в практичних засадах, що їх здійснює народ України в розбудові своєї держави.
Міждисциплінарні зв’язки: теорія держави і права, історія держави і права, історія політичних і правових вчень.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: Змістовий модуль 1.Предмет науки, методологія та значення курсу історії вчень про державу та право, політико-правові вчення в стародавній час, предмет науки, методологія та значення курсу історії вчень про державу та право, політико-правові вчення в стародавній час, виникнення та розвиток поглядів на державу і право у країнах Стародавнього Світу, особливості розвитку вчень про державу і право середньовічного суспільства, політичні та правові вчення у Західній Європі в XV-XVII ст., вчення про державу і право Західноєвропейського просвітництва ХVІІІ ст. Змістовий модуль 2.Вчення про державу і право в Західній Європі кінця ХVІІІ - початку ХІХ століття, зародження політичних вчень та політико-правова ідеологія в Росії, становлення та розвиток вчень про державу і право в Україні, основні державно-правові вчення Західної Європи другої пол. ХІХ-ХХ ст.
Мета та завдання навчальної дисципліни 1.1. Висвітлення закономірностей суспільного прогресу, розкриття процесу становлення та розвитку знань про державу та право, поступового осягнення людською думкою суті держави і права від найдавніших часів до наших днів.
1.2. Основними завданнями є вивчення тенденції їх розвитку, особливості формування політико-правової думки в Україні в контексті Європейської цивілізації, найсучасніші державно-правові вчення, природу їх виникнення та характер. Студенти повинні вміти при аналізі та оцінці вчень, теорії, фактів, подій всановлювати причинно-наслідкові зв’язки, визначати основне і другорядне, об’єктивне і суб’єктивне, давати визначення теоретичним чи історичним поняттям, самостійно опрацьовувати історичні документи, науково-популярну і довідникову літературу, оволодівати теоретичним та історичним мисленням, навчатися конструктивному діалогу, аргументації, теоретичних узагальнень. 1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні: знати: – основні закономірності розвитку політико-правової ідеології, історію найвизначніших концепцій держави і права; – зміст основних проблем історії вчень про державу і право та можливі шляхи їх розв’язання; напрями та тенденції розвитку політико-правової думки в різні епохи і періоди історії окремих народів і людства загалом з метою глобального усвідомлення мети і сенсу існування тієї чи іншої цивілізації; – джерела формування конкретних галузей права, наступність і еволюцію правових норм, їхні можливості, межі та оптимальну сферу застосування у регулюванні правових відносин. вміти: – реалізувати вимоги державної політики щодо формування у практичних працівників-юристів високої професійної культури, об’єктивно оцінювати політико-правові доктрини; – формувати власну точку зору, переконання в оцінці важливих політико-правових вчень та їх суті, змісту, перспектив; – максимально використовувати свої позитивні внутрішні якості у підвищенні ефективності професійної діяльності, розв’язуючи практичні юридичні завдання, розвивати теоретичне мислення та збагачувати історичну, правову, політичну свідомість.
Переглядів: 235 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|