Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»

Форма № Н-3.03

 

Міністерство освіти і науки, МОЛОДІ ТА СПОРТУ України

 

 

Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»

 

Програма

Нормативної навчальної дисципліни

"Педагогічні технології початкової освіти"

Підготовки бакалавр

(назва освітньо-кваліфікаційного рівня)

Напряму 0101 Педагогічна освіта

(шифр і назва напряму)

Спеціальності 6.010102 Початкова освіта

(шифр і назва спеціальності)

(Шифр за ОПП________)

 

Одеса

Рік


РОЗРОБЛЕНО ТА ВНЕСЕНО:

Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»

(повне найменування вищого навчального закладу)

 

 

РОЗРОБНИКИ ПРОГРАМИ:

к.пед.н., доц. Г.К.Бриль

 

 

Затверджено на засіданні кафедри педагогічних технологій початкової освіти

протокол №____від "____"___________20__року.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(шифр і назва напряму)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

протокол №____ від "____"___________20___року.
Вступ

Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни “Педагогічні технології в початковій школі” складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів напрямів 0101 Педагогічна освіта, 6010102 - Початкова освіта.

 

Предметом вивчення навчальної дисципліни є сучасні педагогічні технології початкової освітияк сукупність педагогічних прийомів підвищення якості освіти, спрямованих на вивчення і розкриття теоретичних основ становлення педагогічних технологій в початковій школі, організації процесів навчання в виховання (закономірностей, принципів, методів, форм навчання і виховання), специфіка професійно-педагогічної діяльності викладача початкової школи з урахуванням типу педагогічної технології.

 

Міждисциплінарні зв’язки: Навчальна дисципліна “Педагогічні технології в початковій школі” опирається на використання матеріалів з загальних основ педагогіки (знайомство з понятійним апаратом педагогіки); теорії виховання (принципами, методами та змістом виховання); дидактики (вчення про принципи, методи навчання та освіти); історію педагогіки (характеристика особливостей виховання та навчання у різні епохи); основ науково-педагогічних досліджень (вчення про методологію наукових досліджень); методики викладання (використання шкільних програм, підручників, матеріалів фахових періодичних видань для педагогізації навчального процесу); педагогічної та вікової психології (механізми прояву психічних якостей молодших школярів на періодах адаптації до школи, оволодіння знаннями, вміннями, навичками формування мотивації до навчальної діяльності).

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1.Технологічний підхід в освіті.

2.Особистісно-орієнтовані технології і практико-орієнтовані технології в початковій освіті.

 




Переглядів: 447

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.