МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»Форма № Н-3.03
Міністерство освіти і науки, МОЛОДІ ТА СПОРТУ України
Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Програма Нормативної навчальної дисципліни "Педагогічні технології початкової освіти" Підготовки бакалавр (назва освітньо-кваліфікаційного рівня) Напряму 0101 Педагогічна освіта (шифр і назва напряму) Спеціальності 6.010102 Початкова освіта (шифр і назва спеціальності) (Шифр за ОПП________)
Одеса Рік РОЗРОБЛЕНО ТА ВНЕСЕНО: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» (повне найменування вищого навчального закладу)
РОЗРОБНИКИ ПРОГРАМИ: к.пед.н., доц. Г.К.Бриль
Затверджено на засіданні кафедри педагогічних технологій початкової освіти протокол №____від "____"___________20__року. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (шифр і назва напряму) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ протокол №____ від "____"___________20___року. Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни “Педагогічні технології в початковій школі” складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів напрямів 0101 Педагогічна освіта, 6010102 - Початкова освіта.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є сучасні педагогічні технології початкової освітияк сукупність педагогічних прийомів підвищення якості освіти, спрямованих на вивчення і розкриття теоретичних основ становлення педагогічних технологій в початковій школі, організації процесів навчання в виховання (закономірностей, принципів, методів, форм навчання і виховання), специфіка професійно-педагогічної діяльності викладача початкової школи з урахуванням типу педагогічної технології.
Міждисциплінарні зв’язки: Навчальна дисципліна “Педагогічні технології в початковій школі” опирається на використання матеріалів з загальних основ педагогіки (знайомство з понятійним апаратом педагогіки); теорії виховання (принципами, методами та змістом виховання); дидактики (вчення про принципи, методи навчання та освіти); історію педагогіки (характеристика особливостей виховання та навчання у різні епохи); основ науково-педагогічних досліджень (вчення про методологію наукових досліджень); методики викладання (використання шкільних програм, підручників, матеріалів фахових періодичних видань для педагогізації навчального процесу); педагогічної та вікової психології (механізми прояву психічних якостей молодших школярів на періодах адаптації до школи, оволодіння знаннями, вміннями, навичками формування мотивації до навчальної діяльності). Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1.Технологічний підхід в освіті. 2.Особистісно-орієнтовані технології і практико-орієнтовані технології в початковій освіті.
Переглядів: 447 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|