Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант 3

твори б. грінченка, м. коцюбинСького, в. Самійленка

початковий та середній рівні

1. Укажіть, хто, на думку В. Самійленка, був творцем нової україн­

ської мови, обробив її, як коштовний камінь:

А Леся Українка;

Б І. Франко;

В Т. Шевченко;

Г І. Котляревський.

2. Укажіть, кого соромить Б. Грінченко у вірші «До праці»:

А недбалих;

Б нечесних;

В неохайних;

Г неграмотних.

3. Допишіть речення.

Існують такі найпоширеніші види римування:

4. Поясніть назву твору М. Коцюбинського «Дорогою ціною».

5. З’ясуйте, через що та чому люди привчилися ховати сльози й слова (за віршем

Б. Грінченка «Доки?»).

6. Укажіть, з якого твору наведений уривок, який вид опису і художні засоби в ньому

використано.

Проти нього стояв не пес, а вовк. Великий, сірий, забовтаний, з гарячими й голодни­

ми очима. Він нашорошив вуха й простяг до Остапа морду, міркуючи, чи безпечно йому

нападати, чи ні. Остап лежав безборонний і дививсь на вовка. Він добре бачив трохи кри­

вий, глибокий і заслинений рот вовка, закрутки шерсті на його грудях й міцні замочені

лаби [лапи].

достатній рівень

7. Охарактеризуйте трудовий народ, зображений у творі М. Коцюбинського «Доро­

гою ціною».

8. Поясніть, що таке типові образи­персонажі у художньому творі, наведіть приклади.

високий рівень

9. Виконайте одне із завдань.

А Напишіть, у чому краса стосунків Остапа й Соломії (за твором М. Коцюбин­

ського «Дорогою ціною»).

Б Складіть діалог з однокласником на тему: «Активна громадянська позиція

кожного — основа цивілізованого, демократичного суспільства».

 




Переглядів: 1544

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.