Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Якої із двох моделей, що описують функціонування однієї економічної системи й адекватні за критерієм Фішера, слід надавати перевагу?

 

Фактори, які включені до регресії, мають пояснювати варіацію залежної змінної.

Якщо до регресії включено p факторів, то відповідний коефіцієнт детермінації R2 пояснює долю варіації за рахунок факторів, які включено до регресії.

Вплив інших, неврахованих моделлю, (n–p) факторів фіксує величина 1–R2, яка відповідає остаточній дисперсії.

Якщо до регресії включають додатковий фактор, то R2 має ↑, а 1–R2 ↓. Якщо цього не відбувається, тобто R2р ≈ R2р+1, то додатковий фактор не покращує модель, а стає зайвим. Тобто, насичення моделі зайвими факторами не тільки не знижує остаточну дисперсію та не збільшує R2, а й призводить до статистичної незначущості t-тесту.

Теоретична модель дозволяє включити всі фактори, але практично зайві фактори утруднюють роботу з моделлю. Тому відбір проводять у дві стадії:

1. Вибирають фактори, виходячи з сутності проблеми.

2. Виходячи з матриці показників кореляції визначають t-статистики для параметрів регресії та за результатами скорочують набір факторів.




Переглядів: 307

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.