Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






The concept of style.

Different scholars have defined style differently at different times. In 1955 the Academician V.V. Vinogradov defined style as “socially determined and functionally conditioned internally united totality of the ways of using, selecting and combining the means of lingual intercourse in the sphere of one national language or another”. In 1971 Prof. I.R. Galperin offered his definition of style as “is a system of co-ordinated, interrelated and inter-conditioned language means intended to fulfil a specific function of communication and aiming at a definite effect”. According to Prof. Screbnev “style is what differentiates a group of homogeneous texts from all other groups… Style can be roughly defined as the peculiarity, the set of specific features of text type or of a specific text”.

 

The problems of functional styles of language. Different points of view on the classification of styles of the English language.

Functional stylistics deals with sets, "paradigms" of language units of all levels of language hierarchy serving to accommodate the needs of certain typified communicative situations. These paradigms are known as functional stylesof the language. Functional style is formulated by I. R. Galperin as "a system of coordinated, interrelated and interconditioned language means intended to fulfil a specific function of communication and aiming at a definite effect." One of the problems of stylistic research is the number of functional styles; The authors of handbooks on different languages propose systems of styles based on a broad subdivision of all styles into 2 classes – literary and colloquial and their varieties. These generally include from three to five functional styles. Galperin’s system of styles: 1. Belles-lettres style (poetry, emotive prose, drama); 1. Publicist (oratory and speeches, essay, article); 3. Newspaper (brief news items, headlines, ads, editorial); 4. scientific prose; 5. official documents. Arnold’s system of styles: 1. Poetic; 2. Scientific; 3. Newspaper; 4. Colloquial. Screbnev’s system of styles: Number of styles is infinite.

 




Переглядів: 1642

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.