Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зайняття непідготовленої вогневої позиції без попередньої розвідки

СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

КАФЕДРА ВІЙСЬКОВОЇ ПІДГОТОВКИ

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

Для проведення занять з бойової роботи

ТЕМА 2 Робота старшого офіцера батареї на закритій вогневій позиції

Автор: Латін С.П.

 

Суми – 2015


СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

КАФЕДРА ВІЙСЬКОВОЇ ПІДГОТОВКИ

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник кафедри військової підготовки

полковник М.М. ЛЯПА

“_____” ________________ 2015 року.

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

Для проведення занять з бойової роботи

ТЕМА 2 Робота старшого офіцера батареї на закритій вогневій позиції

ЗАНЯТТЯ 6 : Робота старшого офіцера батареї при веденні вогню по цілях з пристрілюванням

 

Автор: Латін С.П.

 

Методична розробка

Розглянута і схвалена на засіданні кафедри

Протокол № _5__від „ __16___” __січня__2015 р.

 

Суми – 2015


 

ЗАНЯТТЯ 2 : Робота старшого офіцера батареї при веденні вогню по цілях з пристрілюванням

НАВЧАЛЬНА ТА ВИХОВНА МЕТА:

1. Навчити студентів роботі старшого офіцера батареї та діям вогневих взводів при зайнятті закритої вогневої позиції та веденню вогню по цілях.

2. Виховувати у студентів почуття відповідальності, наполегливість та самостійність при виконанні обов’язків на посадах командира гармати.

 

НАВЧАЛЬНІ ПИТАННЯ І РОЗПОДІЛ ЧАСУ :

ВСТУП – 5 хв.

1. Зайняття непідготовленої вогневої позиції без попередньої розвідки -30хв

2. Підготовка вогневих взводів до ведення вогню – 50хв

3. Ведення вогню по цілях з пристрілюванням з визначенням установок для стрільби на вогневій позиції. - 40 хв

4. Контроль точності наведення гармат у ціль. - 20 хв

5. Залишення вогневої позиції. – 10хв

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ЗАНЯТТЯ – 5 хв.

 

НАВЧАЛЬНА ГРУПА : взвод студентів

ЧАС: 4 години (160 хв.)

МІСЦЕ: містечко бойової роботи.

 

НАВЧАЛЬНО-МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:

1. 152 мм СГ 2СЗМ –3 од.

2. 122 мм Г Д-30 – 3 од.

3. Сигнальні прапорці – 5 пар.

4. Секундомір – 1 шт.

5. КМ 1В13 – 2 од.

6. Бусоль ПАБ-2А – 2 од.

7. Віхи ОН – 2 шт.

8. Віхи заїзду – 6 шт.

9. Кілочки під ПАБ та гармати – 4 шт.

10. Сигнальні прапорці – 5 пар.

11. Бланки СОБ, КГ – на кожного.

12. ТС 152 мм СГ 2С3М – 10 шт.

13. ТС 122 мм Г Д-30 – 10 шт.

 

НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА:

1. Підручник „Бойова робота ВПА”. ст. 2-4,16-44,48-55.

2. Підручник сержанта PB i A. стор. 149-150.

3. Збірник нормативів з бойової підготовки підрозділів артилерії.

Нормативи № 2,13.

4. Навчальний посібник "Практична робота СОБ при занятті та

залишенні ЗВП."


ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ ТА МЕТОДИКА ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ

Перше питання

Зайняття непідготовленої вогневої позиції без попередньої розвідки

При зайнятті непідготовленої вогневої позиції без попередньої розвідки з ходу старший офіцер батареї виконує такі заходи:

- не зупиняючи колону оцінює район вогневої позиції в обсязі вимог ст. 71 (дозволяється глибину укриття не враховувати, місцевість на наявність мін не перевіряти);

- ставить завдання оператору-топогеодезисту, механіку-водію командирської машини, в якому визначає: дирекційний кут основного напрямку стрільби і місце основної гармати;

- з наближенням до вогневої позиції контролює за допомогою навігаційної апаратури напрямок руху командирської машини по дирекційному куту основного напрямку стрільби;

- подає команду на підготовку до розгортання взводів на вогневій позиції: “Батарея. Увага. Зайняти вогневу позицію. До бою. Інтервал ..., уступ ... . Вогнева позиція ліворуч (праворуч, з фронту)”;

- виїжджає на командирській машині до місця основної гармати і подає команду обслузі машини на визначення координат вогневої позиції за допомогою навігаційної апаратури або ставить завдання командиру вогневого взводу провести топогеодезчну прив’язку та відводить командирську машину на місце, з якого видно панорами усіх гармат.

Після отримання команди старшого офіцера батареї на зайняття вогневої позиції гармати займають позиції із вказаними інтервалами та уступами.

Друге питання




Переглядів: 573

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.