Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Якість вищої освіти на тлі глобалізації

УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА

ТЕМА 2.

УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ І БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ

 

 

Якість вищої освіти на тлі глобалізації.

Історія інтеграції європейського ринку освітніх послуг.

Механізм регулювання інтеграційних процесів у сфері освітніх послуг.

Основні напрямки інтеграції ринків освітніх послуг.

Велика хартія університетів.

Болонська декларація.

Програми ЄС зі співробітництва у сфері освіти.

Концепція навчання упродовж життя.

Особливості адаптації до європейського освітнього простору.

Європейська кредитно-трансферна система (ECTS). Досвід впровадження ECTS у Хмельницькому національному університеті.


Питання 1.

Якість вищої освіти на тлі глобалізації

Сучасні світові соціально-економічні тенденції характеризуються поширенням глобалізації в усіх сферах людської діяльності, зокрема, в економіці й освіті, та переходом до постіндустріального суспільства із широким впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій.

Глобалізація – це процес поступового утворення універсального світового середовища ринкової діяльності завдяки зниженню та скасуванню країнами тарифних та нетарифних регуляторів зовнішньої торгівлі, лібералізації руху факторів виробництва та розвитку транснаціональних господарських структур. Глобалізм – це завершена економічна мегасистема світового масштабу, в основі якої лежить нова система і структура продуктивних сил, нова висока глобальна комунікаційна технологія, глобальна валютно-фінансова система, глобальна власність ТНК, специфічні економічні відносини, а особливо – глобальна організація виробництва і праці.

Економіка України як складова всесвітньої економічної системи перебуває під впливом глобалізаційних процесів і має їх враховувати задля підтримання конкурентоспроможності власних виробників та постачальників послуг. Розвиток української економіки неможливий без участі в системі світових господарських зв’язків. Як наслідок, посилюється конкуренція за рахунок проникнення на національний ринок конкуруючих підприємств з-за кордону, а розширення виробництва та диверсифікація ризиків диктують необхідність виходу на ринки інших країн.

Інтеграційні процеси, що відбуваються в Європі, торкаються вже і сфери освітніх послуг. Розвиток процесів глобалізації й інтернаціоналізації світового господарства вимагає від вищої освіти підготовки професійних кадрів, здатних ефективно працювати в умовах швидких змін глобальної економічної системи. Зростання вимог до загальної та професійної підготовки випускників вищих навчальних закладів відповідно до сучасних інтеграційних тенденцій розвитку світової економічної системи, міжнародного ринку праці та зайнятості, посилення спеціалізації у світовій науці й інтенсифікація міжнародної наукової кооперації обумовлюють необхідність більш глибокого вивчення інтеграційних процесів у сфері освітніх послуг.

На фоні глобалізації інтернаціоналізація вищої освіти має такі особливості:




Переглядів: 296

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.