Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Умови надходження товару в аптеку

Важливою складовою діяльності аптек є процес постачання матеріальних цінностей, у першу чергу - товару.

Основними контрагентами аптек при закупівлі товару є постачальники - фармацев­тичні підприємства-виробники та аптечні склади й аптечні бази оптових фармацевтич­них підприємств. Крім того,аптека може поповнювати запаси товару шляхом закупівлі у населення лікарської рослинної сировини, а також за розподілом товару з головної (центральної) аптеки аптечної мережі.

У процесі діяльності аптеки відбуваються певні операції, зумовлені виробничою потребою, при яких відбувається збільшення суми товарного залишку, а саме: переве­дення у товар малоцінних і швидкозношуваних предметів, тари.

Порядок та форми розрахунків між постачальником та аптекою обумовлюються вгосподарських договорах (угодах), що єважливою підставою виникнення зобов’язань таосновною формою реалізації товарно-грошових відносин у ринковій економіці.

Обов’язковою умовою укладання договорів є максимально точне відображення зобов’язань обох сторін. В договорі (угоді) купівлі-продажу повинні бути вказані такі реквізити: дата укладання договору, інформація про постачальника і покупця, предмет і сума договору, термін та умови поставки, вимоги до якості товару, умови розрахун­ків, відповідальність сторін за невиконання умов договору і порядок розгляду супер­ечок, термін дії, юридичні адреси сторін. Договір набирає сили після погодження з усіма відповідальними особами. Якщо сторони бажають змінити початкові умови, до говору, повинна бути підписана додаткова угода. Порушення договірних зобов’язань тягне за собою значні економічні наслідки для обох сторін договору.

 

 

Організація обліку розрахунків з постачальниками повинна забезпечити:

• своєчасну перевірку розрахунків з постачальниками;

• попередження прострочення кредиторської заборгованості.

Джерелом інформації для контролю розрахункових відносин про товарні операції служать первинні документи: накладні, рахунки-фактури, податкові накладні, товаро­транспортні накладні, а також документ, що підтверджує якість товару. В разі невідпо­відності одержаних товарно-матеріальних цінностей умовам договору виставляється претензія.

Для лікарських засобів у договорі обов’язково необхідно передбачити маркування на упаковці, яке дозволяє встановити підприємство-виробника, назву лікарського засобу, номер серії та інші характеристики якості медичної продукції, передбачені нормативно- технічною документацією.

Лікарські засоби аптеці повинні відпускатися з залишко­вим терміном придатності не менше 60 %, а бактерійні препарати - не менше 40 %. При цьому лікарські засоби з терміном більше 2 років повинні мати залишковий термін при­датності не менше 1,5 року. Лікарські засоби з меншим залишковим терміном придат­ності постачальник може відпустити лише за згодою аптеки, що обумовлюється в угоді. При прийманні медикаменти з залишковим терміном придатності менше одного року обов’язково реєструються в журналі обліку лікарських засобів з обмеженим терміном придатності або шляхом ведення відповідної картотеки.

Облік виконання договорів здійснюється в спеціальному журналі реєстрації дого­ворів, укладених з постачальниками. В журналі відмічають номер і дату договору, назву постачальника, номенклатуру товарів, характер договору, суму, наявність протоколу роз­біжностей, термін дії договору. Договори на постачання товарів аптечного асортименту зберігаються в окремих папках, що заводяться на кожного постачальника.

 

Схематично облік розрахункових операцій при договірних зобов’язаннях зображено на схемі 1.

Оплата товару згідно з договором купівлі-продажу може проводитись у різних фор­мах (схема 2).

 

 

Схема№1: Схема обліку договірних зобов’язань

 

Схема №2: Форми оплати товару і властиві їм особливості

В умовах інфляції для аптек актуальні перша і третя форми розрахунку. Прода­вець та покупець зобов’язані забезпечити зберігання товару під час перевезення. З цією метою доцільно застрахувати вантаж шляхом укладення договору страхування із стра­ховою компанією.

 


Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. Аналогія як умовивід
  3. Баланс надходження коштів організації (оперативний фінансовий план) на 20__ р.
  4. Блок 4. Умови та охорона праці.
  5. Блок перевірки умови
  6. БУДОВА ТА УМОВИ ФОРМУВАННЯ ШАРУВАТИХ ТОВЩ
  7. Важливість товару для споживача
  8. Вартісна характеристика товару подається у рахунку та у проформі-рахунку.
  9. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  10. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  11. Вибір конкретної різновидності товару-представника.
  12. Вивчення товару і комплексне дослідження ринку.




Переглядів: 3922

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок приймання товару в аптеках | ПРИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ПОЛІМЕРІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.