Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Тема 1. Неопозитивістська модель науки і наукового знання

Загрузка...

 

Основні питання лекції

 

1. Логіко-філософські і гносеологічні передумови, характерні риси та проблеми неопозитивістської моделі науки

2. Емпіричний базис науки і наукова мова

3. Проблема демаркації і принцип верифікації

4. Емпіричне і теоретичне знання, їх співвідношення. Інструменталістське розуміння теорії

 

 

Тема 2. Постпозитивістська філософія науки і наукового знання

 

Основні питання лекції

 

1. Загальна характеристика поспозитивістського етапу філософії науки, основні концепції та їх проблеми

2. Фальсифікаціонізм К. Поппера

3. Концепція наукових революцій Т. Куна

 

Семінарське заняття

Тема: Моделі (образи) науки та наукового знання в неопозитивізмі, концепціях К. Поппера і Т. Куна

 

Основні питання семінару

1. Неопозитивістська модель науки і наукового знання

2. Постпозитивістська філософія науки: загальна характеристика

3. Модель науки і наукового знання у критичному раціоналізмі К.Поппера:

a) проблема демаркації. Фальсифікаціонізм як вихідний методологічний принцип попперівської концепції;

b) К. Поппер про природу наукового знання. Критика есенціалізму та інструменталізму;

c) метод спроб і помилок як універсальний науковий метод. Критика індуктивізму;

d) умови росту наукового знання і попперівська модель розвитку науки;

4. Концепція наукових революцій Т. Куна:

a) парадигма і наукове співтовариство як вихідні поняття кунівської моделі науки;

b) «нормальна» наука і завдання, які вирішуються на стадії «нормальної» науки;

c) наукова революція як зміна парадигм, фактори, що обумовлюють її;

d) антикумулятивізм Т. Куна. Роль історії науки у формуванні філософії науки

 

 

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.