Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Einleitung

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Методичний посібник призначений для студентів 5 курсу, які вивчають німецьку мову як другу іноземну.

Посібник містить комплекс практичних завдань з основних проблем лексичної семантики і охоплює наступне коло питань: значення слова, зміна значення слова, полісемія, омонімія, синтагматичні та парадигматичні відношення слів, словотвір, фразеологія.

При укладанні вправ автор переважно використовував твори художньої літератури та матеріали сучасних лексичних словників. Велика увага приділяється самостійній роботі студентів. Так, окрім ґрунтовного знання основного теоретичного матеріалу, виконання практичних завдань вимагає ретельної роботи над одномовними словниками німецької мови.

Для полегшення роботи над запропонованими завданнями, у посібник вміщено також теоретичний матеріал, зокрема тлумачення основних понять лексикології.

 

 

Einleitung

Die Lexikologie ( griech. lexisos – „Wort“, logos – „Lehre“) ist ein Bereich der Sprachwissenschaft, der sich mit der Erforschung des Wortschatzes befasst. Die Lexikologie untersucht den Wortschatz als lexikalisch-semantisches System, das ein Teilsystem der Sprache bildet.

 

Zentrale Bereiche der lexikologischen Forschung sind:

- das Wort als eine grundlegende nominative Spracheinheit im lexikalisch-semantischen System, seine Struktur und Bedeutung;

- die Struktur des Wortschatzes als System und Beziehungen zwischen seinen Elementen;

- die Stratifikation des Wortschatzes aus der soziolinguistischen, funktionalen und territorialen Sicht ( Dialektismen, Jargonismen, Sondersprachen);

- kommunkativ begründete Veränderungen des Wortschatzes, Quellen der Wortschatzerweiterung (Bedeutungswandel, Entlehnung, Wortbildung).

 

Die Lexikologie hat folgendeZweige:

- die Semasiologie

- die Etymologie

- die Onomasiologie

- die Wortbildung

- die Phraseologie

- die Lexikographie

 

Die Semantik

 

Das Wort ist die grundlegende Einheit der Sprache. Es ist in Bezug auf seine Funktionen in der Sprache universell und unikal, denn das Wort kann alle Funktionen erfüllen, die die Sprache hat: nominative, kognitive, kommunikative, pragmatische.

Das Wort ist eine selbständige phonetisch und morphologisch ausgeformte Einheit, d.h. es lässt sich im Redeakt als das kleinste Lautsegment absondern und hat die bestimmte Morphemkombination.

Das Wort ist eine bilaterale Einheit: es hat die Form (Lautkomplex) und den Inhalt (Bewusstseininhalt, Bedeutung). Die Bedeutung widerspiegelt die objektive Wirklichkeit nicht unmittelbar, sondern durch den Begriff.

Der Begriff ist die bestimmte Vorstellung, die durch die Zusammenfassung der allgemeinen und wesentlichen Merkmale eines Gegenstandes oder einer Gruppe von Gegenständen durch eine sprachliche Einheit ausgedrückt wird.

Eine klassische Definition der Bedeutung als eine wechselbezogene Einheit vom Gedanken, dem Gegenstand und dem Wortzeichen wurde im berühmten semiotischen DreieckvonOgden & Richards popularisiert.

 

Begriff  

Wort Gegenstand

 

 

Die Bedeutung des Wortes determinieren drei im wechselseitigen Zusammenhang stehendeFaktoren:

 

1) die Eigenschaften der objektiven Realität;

2) die Widerspiegelung im Bewusstsein;

3) der Bau der Sprache.

 

 




Переглядів: 317

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.