Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Змітосвий модуль 2. Функціонування технологічних процесів виробництва, надання та споживання туристських послуг туристського підприємства

Уніфікація технологій туристських послуг туристського підприємства. Концепція уніфікованих технологій туристських послуг. Актуальність та значення концепції розробки уніфікованих технологій. Технологічні прогнози концепції. Поняття технологій і технологічних процесів. Основні та допоміжні технологічні процеси. Технологічні цикли. Технологічні операції. Уніфікація технологічних процесів розміщення. Структура уніфікованої технології.

Організація туристського товарообігу і технологія партнерських відносин. Абревіатура фахових термінів в індустрії гостинності. Програма створення комплексного (пакетного) туристського продукту. Завдання пакета туристських послуг і зручностей. Абревіатура фахових термінів в індустрії гостинності.

Функціональна організація технологічних процесів надання туристських послуг. Види технологічний циклів основного технологічного процесу реалізації туристських послуг. Характеристика основних форм продажу турпродукту. Технологія бронювання туру. Технологія стимулювання продажів. Технологія обліку реалізації туристських послуг. Допоміжний технологічний цикл основного технологічного процесу реалізації туристських послуг

Класифікація транспортних подорожей і транспортних засобів. Напрями вдосконалення матеріально-технічної бази транспорту. Класифікація транспортних подорожей. Вимоги до перевезень. Круїзні подорожі.

Класифікація транспортних подорожей і транспортних засобів. Обслуговування залізничним транспортом. Обслуговування автомобільним транспортом. Перевезення туристів повітряним транспортом. Перевезення туристів водним транспортом.

Заклади розміщення туристів. Основні види закладів розміщення. Спеціалізовані заклади розміщення. Приватні заклади розміщення.

Види готелів. Системи класифікації готелів. Основні служби готелів. Вимоги до обслуговуючого персоналу готелів. Алгоритм оформлення заявок на розміщення туристів.

Система ресторанного господарства. Принципи функціонування закладів ресторанного господарства. Класифікація закладів ресторанного господарства.

Функціонування туристської індустрії: регуляторні особливості. Організаційно-правове забезпечення туристичної індустрії в Україні. Стан законодавчої бази України в сфері туризму. Державна програма розвитку туризму в Україні. Організаційно-правове забезпечення туристичної індустрії в Україні. Основні завдання державної політики у сфері туризму. Основи державної туристської політики. Принципи державної політики в галузі туризму. Туристський імідж регіонів. Основи державної туристської політики. Вимоги до регіональних органів влади. Основні цілі розвитку туризму в регіоні. Чинники політики туризму.

Тур – як основний туристський продукт. Визначення термінів. Класифікації турів і тур маршрутів. Туристське споживання та туристські витрати. Життєвий цикл турпродукта. Структура туристського споживання. Методичні застави розробки турів. Етапи розробки тура. Розробка програми тура. Загальні складові собівартості тура. Формування ціни тура. Оптимізація програми туристського маршруту. Оформлення документації.

Класифікація груп клієнтів. шкала потреб клієнтів. Фактори, які впливають на поведінку покупця. Модель поведінки покупця. Культурні характеристики покупця. Особисті фактори. Класи обслуговування. Рівні обслуговування турів: „люкс”, перший клас, туристський клас, економічний клас. Шкала потреб клієнтів. Вимоги до обслуговування туристів на рівні „люкс”. Вимоги до обслуговування туристів на рівні першого класу. Вимоги до обслуговування туристів на рівні туристського класу. Вимоги до обслуговування туристів на рівні економічного класу.

Рекламно-інформаційна діяльность в туризмі. Види і форми інформації в туризмі. Структура інформаційних потоків у туристичному бізнесі. Інформаційні технології та інтернет-маркетинг в туризмі. Віди та формиреклами в туризмі. Положення Закону України «Про рекламу». Різновиди реклами в туризмі. . Особливості туристичної реклами. Основні функції реклами у сфері туристського товарообігу і партнерських відносин. Роль і значення виставочно-ярмарочної діяльності у роботі туристичної компанії.

Формування професійної етики робітників сервісу. Основні якості робітників служби сервісу. Культура робітників сервісу. Основні якості особистості робітника. Вимоги професійного рівня згідно з професійними стандартами. Зовнішній вигляд обслуговуючого персоналу. Особливості телефонного етикету. Правила ведення розмови (переговорів) по телефону.

 

Рекомендована література

Базова

 

1. Гах Й.М. Етика ділового спілкування : учебное пособие / Й. М. Гах. - К. : Центр навчальної літератури, 2005. - 160 с.

2. Мальська М.П. Туристичний бізнес: теорія та практика : учебник / М. П. Мальська, В. В. Худо. - 2-ге вид., перероб. та доп. - К. : ЦУЛ, 2012. - 368 с.

3. Маркетинг турпродукту : учебник / Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко, Г. Б. Мунін ; за заг. ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци. - К. : Кондор, 2009. - 394 с.

4. Менеджмент і маркетинг туризму : учебное пособие / Т. М. Афончекова [и др.] ; за ред. О. Є. Лугініна. - К. : Видавництво Ліра-К, 2012. - 364 с.

5. Школа І.М. Менеджмент туристичної індустрії : учебное пособие / І. М. Школа, Т. М. Ореховська, І. Д. Козьменко. - Чернівці : Книги-XXI, 2005. - 596 с.

 




Переглядів: 578

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.