МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
КЛАСИФІКАЦІЯ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВАПоняття про майно підприємства та його класифікація
Фінансовий стан(Financial Position) підприємства характеризується системою показників, що дають можливість оцінити наявність, розміщення та ефективність використання фінансових ресурсів. Виокремлюють такі етапи аналізу фінансового стану підприємства: — аналіз ефективності управління активами підприємства; — аналіз джерел формування капіталу (пасивів) підприємства; — аналіз ліквідності підприємства; — аналіз фінансової стійкості підприємства; — аналіз ділової активності підприємства; — аналіз рентабельності (прибутковості) підприємства; — аналіз позицій підприємства на фінансовому ринку; — визначення резервів підвищення ефективності виробничо-господарської діяльності підприємства. Фінансовий стан підприємства значною мірою залежить від доцільності та правильності вкладання фінансових ресурсів у майно (активи). Підприємство, як правило, використовує свої активи для виробництва товарів або надання послуг, які здатні задовольнити бажання чи потреби споживачів; оскільки ці товари або послуги можуть задовольнити бажання або потреби, споживачі готові платити за них і, отже, сприяти надходженню грошових коштів до підприємства. Для цілей аналізу загалом активи підприємства можна класифікувати за декількома ознаками (табл. 3.1).
Таблиця 3.1
Читайте також:
|
||||||||||||||
|