Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які основні види навчальних занять застосовуються у вищих закладах освіти?

Основним нормативним документом, що визначає організацію навчального процесу в конкретному напрямку освітньої або кваліфікаційної підготовки, є

а) освітньо-кваліфікаційна характеристика;

+б) навчальний план;

в) навчальна програма дисципліни;

г) робоча навчальна програма дисципліни;

2.Нормативний документ, який визначає місце i значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність i організаційні форми вивчення навчальної дисципліни, вимоги до знань i вмінь студентів – це:

а) навчальний план;

б) робочий навчальний план;

в) навчальна програма дисципліни;

+г) навчальна програма;

д) робоча навчальна програма

Що включає в себе науково-методичне забезпечення навчального процессу?

державні стандарти утворення;

навчальні плани;

навчальні програми по всіх нормативних і вибіркових навчальних дисциплінах;

програми навчального, виробничої й іншого видів практик;

підручники і навчальні допомоги;

інструктивно-методичні матеріали до семінарські, практичним і лабораторні заняттям; індивідуальні семестрові задачі для самостійної роботи студентів по навчальних дисциплінах; контрольні задачі до семінарським, практичним і лабораторним заняттям;

контрольні роботи з навчальних дисциплін для перевірки рівня засвоєння студентами навчального матеріалу;

методичні матеріали для студентів з питань самостійної обробки професійної літератури, написання курсових робіт і дипломних проектів (робіт);

В яких формах здійснюється навчальний процес у вищих закладах освіти?

навчальні заняття

виконання індивідуальних завдань

самостійна робота студентів

практична підготовка

контрольні заходи.

3.До основних форм організації навчання студентів належать :

а) семінари;

б) лабораторні заняття;

в) практикуми;

г) заліки;

+д) самостійна робота.

Які основні види навчальних занять застосовуються у вищих закладах освіти?

лекція,

лабо­раторне заняття,

практичне заняття,

семінарське та індивідуальне заняття,

консультація.

(бесіда, екскурсія, інструктаж, тестування)

 

4. До основних видів навчальних занять не належать:

а) лекції;

б) практичні та семінарські заняття;

в) індивідуальні заняття;

+г) тестування;

д) консультація.

 

5. Тематика лекційного курсу визначається:

а) методичними вказівками для проведення практичних занять;

б) робочим навчальним планом;

+в) робочою навчальною програмою навчальної дисципліни;

г) індивідуальним навчальним планом студента;

д) освітньо-професійною програмою підготовки фахівців.

 

6 До видів самостійної роботи студента належать:

а) лабораторне заняття;

+б) курсова робота;

в) індивідуальні заняття;

г) колоквіум;

д) семінар.




Переглядів: 713

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.