Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Який порядок повторного складання екзамену в разі отримання студентом на екзамені незадовільної оцінки?

Повторне складання екзамену допускається не більше двох разів: перший раз викладачеві, другий — комісії, яка створюється деканом факультету (завідувачем відділення).

 

Як регламентуються дії викладача у разі неявки студента на екзамен?

Якщо студент не з'явився на екзамен, в екзаменаційній відомості викладачем робиться відмітка «не з'явився». Якщо студент не з'явився на екзамен без поважних причин, декан факультету (завідувач відділення) виставляє йому оцінку «незадовільно».

 

Студент може бути відрахований з вищого навчального закладу:

г) = за власним бажанням; у зв'язку з перекладом в інший вищий навчальний заклад; по стані здоров'я на підставі висновку ЛВК; за академічну неуспішність; за порушення навчальної дисципліни і правил внутрішнього розпорядку по вироку суду, що набуває законної сили.

4 Особи, які навчаються у вищих навчальних закладах, можуть бути відраховані з вищого навчального закладу:

+а) за власним бажанням;

+б) за невиконання навчального плану;

+в) за порушення умов контракту;

+г) у зв'язку із переведенням до іншого вищого навчального закладу;

+д) за порушення навчальної дисципліни і правил внутрішньо­го розпорядку вищого навчального закладу тощо

5 Студент підлягає відрахуванню з вищого закладу освіти якщо він під час екзаменаційної сесії:

а) отримав незадовільну оцінку;

б) отримав дві незадовільні оцінки;

+в) отримав більше двох незадовільних оцінок;

г) без поважних причин не з’явився на екзамен;

+д) порушив правила внутрішнього розпорядку вищого навчального закладу.

Процес виконання письмової роботи складається з етапів:

б) =

обґрунтування теми,

вибір об'єкта, предмета і визначення мети дослідження;

висування гіпотез і оброблення теоретичних основ дослідження;

розробка програми і методики дослідження, його проведення, обробка й аналіз результатів, формулювання висновків; оформлення письмової роботи і підготовка до захисту;

 

Основні вимоги (навчальні заклади розробляють положення, вимоги, методичні рекомендації, у яких визначають особливі умови виконання письмових робіт) до письмових робіт:а) = актуальність тематики, відповідність його сучасному станові визначеної області науки і перспективам його розвитку, практичні задачі професійної підготовки; вивчення і конструктивний критичний аналіз відповідних нормативних джерел, матеріалів юридичної практики, монографічної і періодичної літератури; дослідження і характеристика історичних аспектів, сучасного стану, перспектив розвитку проблеми; використання власного досвіду; чітке визначення і повна й обґрунтована характеристика предмета, мети і методів дослідження, опис і аналіз проведених емпіричних досліджень або експериментів; узагальнення й обґрунтування результатів, висновки і практичні рекомендації;

 

6 Джерела письмової роботи можна розміщувати в списку:

+а) в порядку появи посилань у тексті;

+б) в алфавітному порядку прізвищ перших авторів;

в) в алфавітному порядку заголовків;

+г) в хронологічному порядку;

д) правильним є все.




Переглядів: 483

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.