МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Перші кроки у започаткуванні та розвитку МКПВизначення Кодифікація і прогресивний розвиток міжнародного права— Конференції ООН з дослідження та використання космічного простору в мирних цілях — Міжнародний правопорядок— Перші кроки у започаткуванні та розвитку МКП Міжнародне співробітництво в космічній сфері є закономірним результатом трансформації космічної діяльності, яку в роки «холодної» війни було орієнтовано здебільшого на військові цілі. З розвитком процесів «потепління» конверсія цієї науково-технічної галузі стала суттєвим і необхідним чинником розвитку космонавтики гуманістичного спрямування, її подальшого прогресу на шляху задоволення нагальних потреб людства. Тому не дивно, що вже в перші роки космічної ери проблеми правового регулювання відносин держав у галузі космічної діяльності були в центрі уваги ООН та її спеціалізованих організацій. А треба сказати, що різні держави світового співтовариства мали на той час й різні, часто протилежні позиції стосовно перспектив і пріоритетних напрямків космічної діяльності, змісту і засад цієї діяльності. Коли 13 грудня 1958 року ГА ООН, бажаючи згладити міждержавні протиріччя у новій сфері людської діяльності, запровадила своєю резолюцією 1348 (ХІІІ) Спеціальний комітет ООН з мирного використання космічного просторуу складі 18 держав-членів, до його основних функцій не випадково було віднесено, крім іншого, й вивчення механізмів розширення міжнародної співпраці, а також дослідження правових проблем, які можуть виникнути у зв’язку з космічною діяльністю. Незважаючи на організаційні складнощі, Спеціальний комітет розпочав свою роботу вже наступного року, підготувавши на розгляд ГА ООН доповідь з потенційних можливостей космічної діяльності, пропозицій щодо активізації міжнародного співробітництва та огляду правових проблем космічної діяльності. Серед останніх було визначено такі, як: питання свободи космічного простору для дослідження та використання в мирних цілях на засадах рівності держав та ін. Проте далі робота Спеціального комітету загальмувала через низку формальних неузгодженостей: обговорюючи склад та принципи діяльності нового комітету, ряд країн соціалістичної орієнтації та країн, що розвиваються, відмовились брати участь у роботі, висловлюючись таким чином проти дискримінаційного представництва в складі комітету (з 18 його членів тільки СРСР, Польща та Чехословаччина представляли країни соціалістичної орієнтації, водночас 12 членів — розвинені капіталістичні країни) та неприйнятного на їх погляд принципу простої більшості під час процедури голосування з принципових проблем діяльності цього комітету. Переглядів: 267 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|