МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Характеристика фінансових правовідносин, що виникають у зв’язку з державними видатками.Державні видатки – вид фінансових відносин, пов’язаних з безперервним цільовим використанням грошових коштів. Видатки держави можна класифікувати: 1) на поточні видатки і видатки на розвиток; 2) у зв’язку з розділенням централізованих фондів (бюджетів на загальний та спеціальний) – на пов’язані з фінансуванням діючих установ, навчальних закладів, соціальних програм та ін., і пов’язані з окремими, спеціальними заходами, програмами; 3) за роллю в суспільному виробництві (за роллю у відтворювальному процесі) – на розвиток матеріального виробництва, нематеріальної сфери, на створення державного резерву; 4) за суспільним призначенням - на економічний розвиток, соціально-культурні заходи, науку та освіту, оборону країни; правоохоронну діяльність, управління, зовнішньоекономічну діяльність, обслуговування державного боргу; 5) за цільовим призначенням - на заробітну плату, нарахування на заробітну плату, стипендії, пенсії і допомоги, медикаменти, харчування, господарські витрати, поточний та капітальний ремонт. Видатки можна класифікувати і залежно від форм власності суб’єктів, що здійснюють публічні видатки, - на державні та муніципальні. Залежно від джерел фінансування і планування їх у бюджетах видатки можуть підрозділятися на централізовані і децентралізовані. У фінансово-правових відносинах по видаткам завжди беруть участь три суб’єкти: 1) орган, уповноважений державою або органом місцевого самоврядування,; 2) банк, через який Державна казначейська служба видає кошти; 3) одержувач грошових коштів. У фінансовому праві норми, що регулюють державні витрати, виділені в окремий інститут. Залежно від суб’єктів, яким надаються кошти для їх функціонування, змісту і порядку затвердження фінансових планів, на підставі яких виділяються з різних джерел асигнування, змісту прав і обов’язків цих суб’єктів, а також за предметно-цільовим скеруванням видатків розрізняють: 1) правовий режим фінансування державних і муніципальних організацій, за якими майно закріплюється на праві господарського відання; 2) фінансування установ і організацій, як державних, так і муніципальних, які від своєї статутної діяльності ніяких доходів не отримують, а повністю фінансуються з державного або місцевих бюджетів.
Переглядів: 727 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|