Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРЕДМОВА

ЗМІСТ

До друку

Розрахунок пакету одягу.

Пакет теплозахисного одягу повинен складатися з спеціалізованих шарів: покривного матеріалу, вітростійкої прокладки, тепло ізолюючої прокладки, підкладки. Основна ж функція білизни – теплоізоляція, видалення поту, захист тіла від забруднення.

Теплозахисні властивості одягу залежать від його конструкції. Закритий одяг має підвищену герметичність і покращені теплозахисні функції.

При збільшенні товщини пакету тепловий опір зростає до певної межі – 23 мм. Подальше збільшення призводить лише до збільшення маси одягу. При цьому різні частини тіла потребують різного утеплення.

Оптимальна товщина пакету матеріалів одягу (за даними Р.Ф. Афанасьєвої): голова - 5,5 мм; тулуб - 13,9 мм; плече - 12,5 мм; кисть - 8,2 мм; стегно - 12,5 мм; голень - 9,9 мм; стопа - 9,1 мм.

Розрахунок раціонального пакету одягу здійснюється з урахуванням тривалості теплового комфорту в одязі: при температурі 180С – 4 год.; 150С – 2,5 год; 0…-100С – 1 год.

 

Проректор з навчальної

та методичної роботи

М. М. Касьяненко

«____» ___________2009 р.

 

Навчально-методичний комплекс дисципліни

“Історія економіки та економічної думки”

 

для підготовки фахівців за ОКР бакалавр

денної форми навчання

галузь знань 0305 “Економіка і підприємництво “

напрям підготовки6.030509 “Облік і аудит“

6.030508 “Фінанси і кредит“

6.030504 “Економіка підлриємства“

6.030503 “Міжнародна економіка”

 

статус дисципліни нормативна

 

 

 

Ірпінь 2012

Навчально-методичний комплекс дисципліни “Історія економіки та економічної думки” містить: зміст; передмову; робочу навчальну програму; опорний конспект лекцій; методичні рекомендації до проведення семінарських занять, організації і проведення самостійної та індивідуально-консультаційної роботи студентів; термінологію, яку повинен засвоїти студент при вивченні навчальної дисципліни; контрольні питання до семінарських занять; варіанти тестів для поточного і підсумкового контролю знань; екзаменаційні питання; перелік рекомендованої літератури до навчальної дисципліни.

 

Автор: М. М. Теліщук, к. е. н., доцент

 

 

Розглянуто і схвалено на засіданні кафедри економічної теорії, протокол № 12 від 29. 04. 2009 р.

Завідувач кафедри І. А. Максименко, к. ф. н., доцент

 

 

Розглянуто і схвалено на засіданні вченої ради обліково-економічного факультету, протокол № 8 від 13. 05. 2009 р.

Голова вченої ради обліково-економічного факультету

Н. П. Мацелюх

к.е.н., доцент

 

Завідувач навчально-методичного відділу О. О. Бойко

 

 

Реєстраційний № ___

 

 

ПЕРЕДМОВА………………………………………………………………3

 

РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА…………………………………….6

 

ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ………………………………………54

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ, ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ САМОСТІЙНОЇ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ………..355

 

ТЕРМІНОЛОГІЯ, ЯКУ ПОВИНЕН ЗАСВОЇТИ СТУДЕНТ ПРИ ВИВЧЕННІ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ…………………………………566

 

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ…………584

 

ВАРІАНТИ ТЕСТІВ ДЛЯ ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ…………………………………………………………..589

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ………………………………………...611

 

ПЕРЕЛІК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ…………………………………………………………………618

 


 

Економічна проблематика хвилює все ширші кола нашого суспільства. Зростає інтерес, як до теоретичних аспектів сучасної економічної науки, так і раціонального використання тих чи інших економічних напрацювань.

Переосмислення економічних механізмів, орієнтація на світову економічну практику, знання історико-еконромічних закономірностей та особливостей, практична реалізація історичного досвіду - запорука створення ефективного механізму ринкових відносин в умовах трансформаційної економіки України.

Актуальність і зміст дисципліни.Історія економіки та економічної думкиодна з теоретико-економічних дисциплін, які закладають основи світогляду та професійної культури фахівців з економіки. Вона спирається на базу знань, одержаних студентами під час вивчення дисциплін, що складають сучасну економічну теорію, – політичної економії, мікроекономіки та макроекономіки. Водночас курс з історії економіки та економічної думки надає знання, потрібні для подальшого поглибленого вивчення інших фундаментальних та прикладних економічних дисциплін, розуміння альтернатив реальної економічної політики.

Предметом вивчення історії економіки та економічної думкиє процес становлення і розвитку господарства в різних історико-політичних, етно-культурних, теологічних, природно-кліматичних умовах розвитку, а також економічних поглядів, ідей, течій і шкіл, що дає можливість формування економічної науки як системи знань.

Об’єктом вивченняє розвиток економічної науки як особливої системи знань, від початку генези господарства та зародження економічних ідей у творах стародавніх мислителів, до сучасних економічних систем та теоретичних концепцій.

Мета дисципліни. Вивчення історико-економічного досвіду та ідей видатних представників економічної науки; формування уявлень про собливості розвитку окремих країн; визначення факторів та причин швидкого розвитку одних країн та відставання інших у різні історичні проміжки часу; поглиблення та розширення знань з економічної теорії; формування теоретичної бази для аналізу проблем сучасної економічної політики; підвищення економічної та загальної культури фахівця з економіки.

Завдання дисципліни. Вивчення господарської діяльності народів різних країн в історичному розрізі, починаючи від стародавніх часів до сьогодення, відображення причинно-наслідкових зв’язків між рівнем розвитку господарства і соціально-економічною структурою суспільства. Завданням курсу є також вивчення економічної теоретичної спадщини, поглядів видатних мислителів від прадавніх часів до сучасності, ознайомлення з методами дослідження економічних наук. Формування навичок самостійної оцінки розвитку світової та вітчизняної економічної думки.

Вимоги до знань і вмінь студентів. Орієнтуватися в науковій періодизації генези світового соціально-економічного процесу; характеризувати причини та наслідки революційних та еволюційних економічних змін; виділяти особливості та закономірності розвитку окремих світових регіонів, країн, економічних угрупувань і об’єднань; логічно осмислювати об’єктивність переходу від однієї до іншої суспільно-економічної формації; давати правдиво історичну оцінку сучасним соціально-економічним процесам у світі та Україні; застосовувати знання економічних ідей в аналізі прикладних проблем; порівняти основні ознаки методологічних підходів та теоретичних позицій найвидатніших економістів різних шкіл та напрямків та зіставляти погляди різних течій і шкіл; чітко уявляти класифікацію економічних теорій та періодизацію їх розвитку.

Міжпредметні звя’зки. Матеріал предмета слід пов’язувати з нормативними дисциплінами: економічна теорія, розміщення продуктивних сил, всесвітня історія, фінанси, гроші та кредит, облік та аналіз господарської діяльності, теорія управління, менеджмент, політологія, соціологія та філософія.

Методи і форми викладання дисципліни. Програма передбачає лекційно-семінарські заняття, індивідуальну та самостійну роботу студентів під керівництвом викладача, яку вони виконують на навчальних заняттях і в позаурочний час. Індивідуальна та самостійна робота може виконуватися у вигляді написання рефератів, розширених конспектів, доповідей, тез, виступів, наукових повідомлень та статей.

Курс забезпечується конспектом лекцій та навчальним посібником “Економічна історія” (укладач к. е. н., доцент кафедри економічної теорії - М. М. Теліщук).

Форми і засоби поточного та підсумкового контролю: Навчальним планом передбачено семінари (в т. ч. колоквіуми) за темами та 3 модульних контрольних заходів за змістовними модулями (розділами), після 36 год. вивчення навчального матеріалу, у вигляді тестової контрольної роботи, котра проводиться за рахунок часу, відведеного на семінарські заняття.

До контрольних заходів входять поточний, модульний та підсумковий контроль.

Поточний контроль здійснюється під час проведення семінарських, індивідуальних занять, консультацій та виконання модульної контрольної роботи і має на меті перевірку рівня засвоєння студентами навчального матеріалу дисципліни. Під час семінарських занять застосовуються такі засоби контролю як: усне опитування з питань поставлених у плані семінарських занять, самостійної роботи, а також за допомогою письмових колоквіумів, теоретичних тестів та рефератів.

Рейтингова система оцінки знань студентів передбачає отримання від 25 до 50 балів, в ході вивчення навчального матеріалу за змістовими модулями та від 0 до 50 балів на екзамені. Підсумкова оцінка формується за загальною кількістю набраних балів.


Читайте також:

  1. ПЕРЕДМОВА
  2. Передмова
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. Передмова
  9. Передмова
  10. Передмова
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 548

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види втрат тепла людиною. | РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.