Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

Самостійна робота студентів передбачає:

– Читання текстів художніх творів, як винесених на семінарські заняття, так і запропонованих для самостійного вивчення;

– Вивчення навчальної та наукової літератури із запропонованих тем з подальшим їх обговоренням протягом семінарських занять та під час перевірки самостійної роботи;

– Складання конспектів або тез відповідно до планів семінарських занять, або тем, що винесені на самостійне опрацювання;

– Підготовка повідомлень та докладів відповідно до теми семінарського заняття;

– Конспектування літературно-критичних статей;

– Вивчення напам’ять віршів авторів, творчість яких вивчається.

– Підготовка та участь у колоквіумі, присвяченого вивченню літературної рецепції образу Наполеона в світовій літературі.

 

Завдання І. Уважно прочитати художні тексти і підготуватися до тестової контрольної роботи

Художні тексти для обов’язкового читання.

1. Ф. Стендаль Червоне та чорне.

2. П. Меріме Маттео Фальконе. Кармен. Подвійна помилка. Етруська ваза.

3. О. де Бальзак Гобсек. Батько Горіо.

4. Г. Флобер Пані Боварі.

5. Ч. Діккенс Пригоди Олівера Твіста.

6. В. Теккерей Ярмарок марнославства.

7. Ф. Достоєвський Злочин і кара.

8. Л. Толстой Війна і мир.

9. А. Чехов Смерть чиновника. Людина у футлярі. Аґрус. Товстий й тонкий. Про любов. Дуель. Будинок з мезонином. Моє життя. Дама з собачкою. Ионич. Вишневий сад. Чайка.

10. Т. Готьє Емалі і Камеї.

11. Ш. Бодлер Квіти зла.

12. В. Вітмен Листя трави.

13. Поезія Ф.Тютчева.

14. ПоезіяА.Фета.

15. Поезія М.Некрасова.

Завдання іі.Підготувати (усно та письмово) відповіді на питання за такими темами:




Переглядів: 349

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.