Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант 3

1-й рівень. Виконати тестові завдання:

1. Реалізм Г. Флобера відрізняється:

а) безжалісністю та песимістичністю;

б) оптимізмом та пафосом;

в) відмовою від зображення реального життя;

г) надмірною емоційністю.

2. Англійський реалізм перш за все відрізняється:

а) сатиричною викривальною спрямованістю та дидактизмом;

б) філософської спрямованістю та роздумами про призначення поета;

в) тяжінням до фантастики, змішанню високого та низького;

г) метафоричністю та алегоричністю.

3. Найбільш поширений в літературі російського реалізму є образ:

а) фінансиста; в) маленької людини;

б) кар’єриста; г) сильної особистості.

4. Історизмові реалістів притаманне:

а) поетизація минулого;

б) відповідність дійсності;

в) пошук в минулому зразків для наслідування;

г) змалювання історичних подій в конкретних людських долях.

5. Термін «реалізм» з’явився у працях письменників:

а) О. де Бальзака; б) Ф. Стендаля;

б) Г. Флобера і Е. Золя;

в) Ж. Шанфльорі та Л.-Е.-Е. Дюранті;

г) Т Готьє та Ш. Бодлера.

6. В назві збірки В. Вітмена «Листя трави» полягає трансцендентальна ідея про:

а) почуття спільності всього, що існує у Всесвіті;

б) трагічну відірваність людині від Всесвіту;

в) самотність людини, як травички, у всьому світі;

г) прагнення людини наблизитись до розуміння Всесвіту.

7. Теорія «кристалізації» Ф. Стендаля це теорія:

а) про перетворення парів солі на кристали;

б) про становлення та загартовування людини в суспільстві;

в) про особливу діяльність розуму, який витягує відкриття з усього з чим стикається;

г) про розвиток людини від її народження до зрілості.

8. Представником «чистого мистецтва» в російській літературі був:

а) Ф. Тютчев; в) М. Некрасов;

б) А. Фет; г) В. Брюсов.

9. У реалізмі найбільш поширений роман:

а) історичний; в) сатиричний;

б) соціально-психологічний; г) фантастичний.

10. Своєрідність засобу типізації у В. Теккерея полягає у:

а) використанні персонажів-ляльок у реалістичних образах;

б) зображенні типових образів у типових обставинах;

в) зображенні універсальних типових образів;

г) використанні «вічних» образів.

11. Основний напрямок в російському реалістичному романі є:

а) соціальний; в) філософський;

б) історичний; г) політичний.

12. А. Чехов в драматургії особливу увагу приділяв:

а) захоплюючому сюжету;

б) наявності особистісного та соціального конфліктів;

в) підтексту та відмові від умовностей драми;

г) чіткому поділу героїв на позитивні та негативні.

13. Характери реалізму існують в

а) статичності; в) багатозначності;

б) розвитку; г) умовності.

14. Художній метод «діалектика душі» належить:

а) Ф. Достоєвському; в) А. Чехову;

б) Л. Толстому; г) А. Фету.

15. Визначте ставлення реалістів до особистості:

а) людина – частина середовища, виразник типових якостей;

б) людина – найвища цінність, їй властива «внутрішня безкінечність», здатність до творення нових світів;

в) людина – природна та соціальна істота;

г) людина – бентежна особистість, яка шукає своє місце в дисгармонійному світі.

 

2-й рівень. Дати відповідь на питання за текстом художнього твору, назвіть твір та автора:

  1. При яких обставинах Олівер потрапляє в будинок місіс Мейлі?
  2. Які обставини передували смерті старого князя Болконського?
  3. Що відбулося з Дунею, коли вона прийшла до кімнати Свідрігайлова?
  4. Чому Жульєн покинув дім де Реналей?
  5. При яких обставинах Шарль познайомився з Еммою?
Шкала оцінювання:За правильну відповідь на завдання 1 рівня нараховується 1 бал, 2 рівня – 2 бали (в залежності від точності та повноти відповіді). Максимальна кількість балів – 25.24-25 – 5 (А) відмінно;21-18 – 4 (В) добре;17 – 14 – 3 (E) задовільно;

Менше 12 – 2 (F) незадовільно

 

 




Переглядів: 304

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.