Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Відпрацювання практичних навичок та вмінь.

1. Спілкування з пацієнтом, з метою допомогти адаптуватися до змін у житті у зв’язку із захворюванням

2. Етапні елементи філософії: обов'язки, цінності і чесноти.

3. Деонтологія як частина сестринської справи.

 

Домашнє завдання

 

Література:

В.В Лойко „Філософія сестринської справи” ,О.Л Задворна, „ Справочник медицинської сестри”1998р.Н.В Пасєчко” Основи сестринської справи”,1999р

 

Для нотатків:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2


 

Дата____________ ІНСТРУКЦІЯ 2

(для студентів )

ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ

“ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА”

ТЕМА: „.Охорона праці в галузі ”

Знати:

- Етичні елементи філософії медсестринської справи; обов’язки, цінності та чесноти медичної сестри.

- Основні принципи медсестринської деонтології, викладені в клятві Флоренс Найтінгейл і Етичному кодексі Міжнародної ради медичних сестер.

- Структура навчальної сестринської історії хвороби.

- Спілкування як ефективний засіб допомогти людям в адаптації до змін в житті у зв’язку із захворюванням.

- Фактори, що сприяють і перешкоджають спілкуванню.

- Майстерність письма як форма словесного спілкування з пацієнтами, в яких спостерігається порушення гостроти слуху.

- Підтримка комунікативного зв’язку з пацієнтами, нездатними до вербального спілкування.

- Самоконтроль медичної сестри при невербальному спілкуванні (вираз обличчя, міміка, жести).

- Навчання в медсестринській справі. Сфери навчання: пізнавальна, емоційна, психомоторна.

- Умови ефективного навчання. Етапи навчального процесу.

- Основні життєво-важливі потреби пацієнта (визначення й основні характеристики). Роль медичної сестри в задоволенні фізіологічних потреб пацієнта.

- Можливі проблеми пацієнта, наприклад: дефіцит знань, зниження слуху, зору, порушення сну, рухової активності, відсутність апетиту тощо.

- Медсестринські втручання з розв’язання проблем, що виникли.

Практичні навички:

Ø спілкування з пацієнтом з метою допомогти адаптуватися до змін у житті у зв’язку із захворюванням;

Ø вміння проводити бесіду з пацієнтом для виявлення проблем;

Ø ведення карти спостереження за пацієнтом;

Ø визначення змісту навчання;

Ø оцінювання вихідного рівня знань, умінь пацієнта;

Ø складання індивідуального плану навчання, реалізація його;

Ø допомога задовольняти фізіологічні потреби пацієнта.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ.

Контроль знань.




Переглядів: 1863

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.