Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Відпрацювання практичних навичок та вмінь.

1. Спілкування з пацієнтом, з метою допомогти адаптуватися до змін у житті у зв’язку із захворюванням

2. Етапні елементи філософії: обов'язки, цінності і чесноти.

3. Деонтологія як частина сестринської справи.

 

Домашнє завдання

 

Література:

В.В Лойко „Філософія сестринської справи” ,О.Л Задворна, „ Справочник медицинської сестри”1998р.Н.В Пасєчко” Основи сестринської справи”,1999р

 

Для нотатків:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2


 

Дата____________ ІНСТРУКЦІЯ 2

(для студентів )

ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ

“ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА”

ТЕМА: „.Охорона праці в галузі ”

Знати:

- Етичні елементи філософії медсестринської справи; обов’язки, цінності та чесноти медичної сестри.

- Основні принципи медсестринської деонтології, викладені в клятві Флоренс Найтінгейл і Етичному кодексі Міжнародної ради медичних сестер.



Интернет реклама УБС

- Структура навчальної сестринської історії хвороби.

- Спілкування як ефективний засіб допомогти людям в адаптації до змін в житті у зв’язку із захворюванням.

- Фактори, що сприяють і перешкоджають спілкуванню.

- Майстерність письма як форма словесного спілкування з пацієнтами, в яких спостерігається порушення гостроти слуху.

- Підтримка комунікативного зв’язку з пацієнтами, нездатними до вербального спілкування.

- Самоконтроль медичної сестри при невербальному спілкуванні (вираз обличчя, міміка, жести).

- Навчання в медсестринській справі. Сфери навчання: пізнавальна, емоційна, психомоторна.

- Умови ефективного навчання. Етапи навчального процесу.

- Основні життєво-важливі потреби пацієнта (визначення й основні характеристики). Роль медичної сестри в задоволенні фізіологічних потреб пацієнта.

- Можливі проблеми пацієнта, наприклад: дефіцит знань, зниження слуху, зору, порушення сну, рухової активності, відсутність апетиту тощо.

- Медсестринські втручання з розв’язання проблем, що виникли.

Практичні навички:

Ø спілкування з пацієнтом з метою допомогти адаптуватися до змін у житті у зв’язку із захворюванням;

Ø вміння проводити бесіду з пацієнтом для виявлення проблем;

Ø ведення карти спостереження за пацієнтом;

Ø визначення змісту навчання;

Ø оцінювання вихідного рівня знань, умінь пацієнта;

Ø складання індивідуального плану навчання, реалізація його;

Ø допомога задовольняти фізіологічні потреби пацієнта.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ.

Контроль знань.

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.