Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дата____________ ІНСТРУКЦІЯ 3

(для студентів )

ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ

“ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА”

ТЕМА: „ Ієрархія людських потреб за А. Маслоу. Медсестринські моделі ”.

 

ОСНАЩЕННЯ:

Інструкції.

 

ЗНАТИ:

 

ü Ієрархія людських потреб за А. Маслоу.

ü Людські потреби та реакції як основа медсестринських моделей.

ü П’ять ступенів ієрархії потреб за Маслоу; фізіологічні, потреби в безпеці, соціальні потреби, потреби в самоповазі та повазі від оточуючих, потреба в самовираженні.

ü Індивід, родина, суспільство як об’єкти медсестринського догляду.

ü Визначення здоров’я.

ü Оволодіння навичками визначення потреб здорових людей та хворих в залежності від патології.

ü Роль медичної сестри в забезпеченні фізіологічних, психологічних потреб пацієнта, потреб у безпеці.

ü Основні поняття та положення медсестринських моделей.

ü Медсестринські моделі — теоретична основа медсестринського догляду.

ü Проведення порівняльної характеристики різних моделей медсестринства та застосування їх в практичній діяльності медсестри.

ü Видатні теоретики та практики медсестринства: Флоренс Найтінгейл, Доротея Орем, Марта Роджерс, Каліста Рой, Бетсі Ньюмен, Д.Джонсон. Мойра Левайн. Порівняння з медичною (лікарською) моделлю.

ü Медсестринська модель Вірджінії Хендерсон як основа медсестринського процесу для країн реформаційного періоду.

ü Застосування моделі В. Хендерсон в практичній діяльності медичної сестри.

ü Вдосконалена модель здоров’я Мойри Аллен, основні положення моделі.

ü Загальні поняття теорії: сім’я, особа, здоров’я, середовище, медсестринство, їх взаємовплив.

ü Роль медсестри в догляді за пацієнтом згідно з моделлю Мойри Аллен.

ü Кризові життєві ситуації, роль медичної сестри в допомозі пацієнту в подоланні кризових ситуацій.

Практичні навички:

— розв’язання ситуаційних задач з виявлення проблем пацієнта;

— допомога пацієнтові в задоволенні фізіологічних потреб, психологічних та потреб у безпеці.

— застосування медсестринських моделей у догляді за пацієнтами.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ.

Контроль знань




Переглядів: 630

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.