МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Дата____________ ІНСТРУКЦІЯ 3(для студентів ) ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ “ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА” ТЕМА: „ Ієрархія людських потреб за А. Маслоу. Медсестринські моделі ”.
ОСНАЩЕННЯ: Інструкції.
ЗНАТИ:
ü Ієрархія людських потреб за А. Маслоу. ü Людські потреби та реакції як основа медсестринських моделей. ü П’ять ступенів ієрархії потреб за Маслоу; фізіологічні, потреби в безпеці, соціальні потреби, потреби в самоповазі та повазі від оточуючих, потреба в самовираженні. ü Індивід, родина, суспільство як об’єкти медсестринського догляду. ü Визначення здоров’я. ü Оволодіння навичками визначення потреб здорових людей та хворих в залежності від патології. ü Роль медичної сестри в забезпеченні фізіологічних, психологічних потреб пацієнта, потреб у безпеці. ü Основні поняття та положення медсестринських моделей. ü Медсестринські моделі — теоретична основа медсестринського догляду. ü Проведення порівняльної характеристики різних моделей медсестринства та застосування їх в практичній діяльності медсестри. ü Видатні теоретики та практики медсестринства: Флоренс Найтінгейл, Доротея Орем, Марта Роджерс, Каліста Рой, Бетсі Ньюмен, Д.Джонсон. Мойра Левайн. Порівняння з медичною (лікарською) моделлю. ü Медсестринська модель Вірджінії Хендерсон як основа медсестринського процесу для країн реформаційного періоду. ü Застосування моделі В. Хендерсон в практичній діяльності медичної сестри. ü Вдосконалена модель здоров’я Мойри Аллен, основні положення моделі. ü Загальні поняття теорії: сім’я, особа, здоров’я, середовище, медсестринство, їх взаємовплив. ü Роль медсестри в догляді за пацієнтом згідно з моделлю Мойри Аллен. ü Кризові життєві ситуації, роль медичної сестри в допомозі пацієнту в подоланні кризових ситуацій. Практичні навички: — розв’язання ситуаційних задач з виявлення проблем пацієнта; — допомога пацієнтові в задоволенні фізіологічних потреб, психологічних та потреб у безпеці. — застосування медсестринських моделей у догляді за пацієнтами. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ. Контроль знань Переглядів: 630 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|