Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Яка модель медсестринства взята за основу на Україні?

а) Модель В. Хендерсон;

б) Модель Д. Джонсон;

в) Модель Д. Орем;

г) Модель М. Ален;

д) Модель Н. Роупер.

22. Другий рівень ієрархії потреб по Маслоу включає в себе:

а) Потреби в безпеці;

б) Потреби в самовиразі;

в) Потреби в самоповазі;

г) Соціальні потреби;

д) Фізіологічні потреби.

23. На якому рівні, згідно з ієрархією людських потреб А. Маслоу, знаходяться фізіологічні потреби:

а) І;

б) II;

в) III;

г) IV;

д) V.

24. Потреби людини за А. Маслоу групуються за скількома рівнями:

а) 1;

б) 2;

в) 3;

г) 4;

д) 5.

12

 


 

 

Дата________________ІНСТРУКЦІЯ 4

(для студентів )

ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ

“ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА”

ТЕМА: «Медсестринський процес І - V етап».

 

ОСНАЩЕННЯ:

Інструкції.

ЗНАТИ:

ü Поняття про медсестринський процес, загальна характеристика його. Визначення медсестринського процесу, його завдання, загальна характеристика. П’ять етапів медсестринського процесу.

ü Перший етап — медсестринське обстеження. Дві фази першого етапу: збирання інформації та синтез даних. Джерела інформації про пацієнта. Визначення стану здоров’я пацієнта.

ü Суб’єктивне, об’єктивне та додаткові методи обстеження. Суб’єктивне обстеження: скарги, проблеми, анамнез життя та захворювання, умови проживання та праці, шкідливі звички.

ü Об’єктивне обстеження: огляд, спостереження, пальпація, проведення антропометрії, термометрії, дослідження дихання, пульсу, артеріального тиску, виявлення набряків та добового діурезу.

ü Обстеження пацієнтів з хворобами органів дихання, кровообігу, травлення, сечовиділення. Заповнення листків медсестринського обстеження.

ü Міжособове спілкування в медсестринському процесі. Принципи та навички спілкування.

ü Медсестринська діагностика — виявлення проблем пацієнта. Види проблем: дійсні, потенційні та супутні, пріоритетні, проміжні та другорядні. Медсестринські діагнози — діагностування людських реакцій на існуючі та потенційні проблеми здоров’я. Проблеми анатомічні, фізіологічні, психологічні, соціальні.

ü Відмінність лікарських і медсестринських діагнозів. Медсестринські діагнози Північно-Американської асоціації медичних сестер.

ü Формулювання медсестринських діагнозів у пацієнтів з проблемами дихання, кровообігу, травлення та сечовиділення. Роль медичної сестри у вирішенні фізіологічних, психологічних потреб пацієнта, потреб у безпеці.

ü Складання плану медсестринських втручань. Напрями плану догляду: збереження здоров’я, підтримання здоров’я, профілактика захворювань та догляд за хворими. Чотири фази етапу планування: виявлення пріоритетів, постановка мети, визначення об’єму втручань, визначення терміну та кінцевої дати оцінювання.

ü Реалізація плану медсестринських втручань: підготовка, медсестринські втручання, ведення документації. Стандарти медсестринського догляду. Медсестринські втручання, види, способи та методи, ґрунтування на наукових принципах, узгодження з планом догляду, індивідуалізація, конкретність.

ü Способи та методи медсестринських втручань: допомога в задоволенні потреб пацієнта, виконання лікарських призначень, вирішення супутніх проблем, підготовка до додаткових методів обстеження, запобігання потенційним проблемам, навчання пацієнта та членів родини само догляду та взаємо догляду.

ü У документування плану догляду за пацієнтом: записи, листки лікарських призначень, записи за допомогою комп’ютера, ведення плану медсестринського догляду.

ü Вирішення ситуаційних задач: складання та реалізація плану медсестринських втручань. Повторення та вдосконалення практичних навичок спостереження та догляду за пацієнтами, задоволення потреб пацієнтів з проблемами дихання, кровообігу, травлення та сечовиділення.

ü Заповнення та ведення плану медсестринських втручань.

13

ü Оцінювання якості та корекція медсестринських втручань. Безперервність процесу оцінювання результатів догляду починаючи з першого етапу процесу.

Практичні навички:

— проводити суб’єктивне і об’єктивне обстеження пацієнта;

— виявляти і формулювати проблеми пацієнта;

— складати і реалізувати план медсестринських втручань;

— задовольняти потреби пацієнта, вирішувати проблеми;

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ.




Переглядів: 2541

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.