МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Дата____________ ІНСТРУКЦІЯ №11(для студентів ) , ПО ПРОВЕДЕННЮ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ «ОСНОВИ МЕДСЕСТРИНСТВА» ТЕМА: «Безпечне лікарняне середовище.» ОСНАЩЕННЯ: ü Функціональне ліжко. ü Каталка. ü Крісло-каталка. ü Ноші. ü Подушечки. ü Валики. ü Напівм'ячі. ü Ватно-марлеві кола. ü Вода, мило, рушник. ü Торбочки з піском.
ЗНАТИ: ü Поняття про лікувально-охоронний режим, його елементи та значення для пацієнта. ü Види режимів рухової активності: суворий ліжковий, ліжковий, палатний, загальний. ü Безпечне транспортування та перекладання тяжкохворих: на каталці, кріслі-каталці, на ношах, на руках. ü Положення пацієнтів у ліжку: активне, пасивне, вимушене. ü Поняття про біомеханіку тіла та правильне положення тіла. ü Створення пацієнту вигідного положення в ліжку. ü Використання функціонального ліжка. ü Правила переміщення та зміни положення пацієнта в ліжку (на спині, животі, в положенні Фаулера і Сімпса). ü Запобігання травматизму в пацієнтів. ü Медсестринські втручання для зниження ризику падіння, опіків, отруєнь, ураження електричним струмом. ü Фактори ризику нещасних випадків у пацієнтів: малюковий і старечий вік, порушення свідомості, зору, слуху, ходи, побічні ефекти лікувальної терапії. ü Організація роботи медичної сестри для забезпечення правильної біомеханіки тіла з метою запобігання травмам хребта та суглобів. ü Можливі проблеми пацієнтів: високий ризик падіння, пов’язаний з порушенням зору чи ходи. ü Медсестринські втручання з розв’язання проблем, що виникли. Практичні навички: — транспортування та перекладання пацієнтів; — приготування ліжка для пацієнта; — надання пацієнтові зручного положення в ліжку. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ. Контроль знань. 77 Відпрацювання практичних навичок та вмінь. ü Укладання пацієнта у положення Симса, Фаулера, на боку, на спині, на животі. ü Підняття пацієнта двома або більше особами; захоплення через руку; Утримання пацієнта. ü Пересування пацієнта в ліжку. ü Підняття пацієнта через руку, за допомогою простирадла, плечима. Переглядів: 595 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|