МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
ТЕМА: «Харчування та годування пацієнтів»ОСНАЩЕННЯ: ü Надліжковий столик. ü Тарілка глибока, ложка, поїльник. ü Серветка або рушник. ü Стерильний шлунковий зона, ü Шприц Жане або лійка ü Зонд для харчування через гастростому. ü Спирт етиловий 70%. ü Цинкова мазь або паста "Лассара" ü Стерильний перев'язувальний матеріал. ü Затискувач, стерильний шпатель. ü Лейкопластир. ЗНАТИ: ü Організація харчування в стаціонарі, санітарно-гігієнічні вимоги. Складання порційної вимоги. ü Участь медсестри в роздаванні їжі та годуванні тяжкохворих. ü Контроль за продуктовими передачами, вмістом тумбочок та холодильника. ü Поняття про лікувальне харчування, основні принципи, значення для пацієнтів. ü Характеристика основних дієтичних столів. ü Годування тяжкохворих у ліжку з ложки, поїльника. ü Види штучного харчування: через зонд, гастростому, харчові клізми, парентеральне. ü Показання та протипоказання, догляд за пацієнтами. ü Навчання членів родини тяжкохворого пацієнта правилам штучного годування, догляду за гастростомою. ü Можливі проблеми пацієнта: зменшення апетиту, дефіцит знань стосовно призначеної дієти. ü Медсестринські втручання у вирішення проблем, що виникли. Практичні навички: — складання порційної вимоги; — складання дієти при різних захворюваннях; — здійснення контролю за санітарним станом приліжкових столиків, холодильників, асортиментом і терміном зберігання харчових продуктів; — годування лежачого хворого з ложки, напувальника; — уведення харчових сумішей через зонд; — годування хворих через гастростому, оброблення шкіри навколо гастростоми; — участь медичної сестри в роздаванні їжі. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ. Контроль знань. Відпрацювання практичних навичок та вмінь. — складання порційної вимоги; — складання дієти при різних захворюваннях; — здійснення контролю за санітарним станом приліжкових столиків, холодильників, асортиментом і терміном зберігання харчових продуктів; — годування лежачого хворого з ложки, напувальника; — уведення харчових сумішей через зонд; — годування хворих через гастростому, оброблення шкіри навколо гастростоми; — участь медичної сестри в роздаванні їжі. Переглядів: 1630 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|