Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРЕЛІК ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК

1. Виявляти проблеми пацієнта, формулювати медсестринський діагноз.

2. Складати індивідуальні плани медсестринського догляду за пацієнтом, використовуючи стандартні плани догляду.

3. Складати індивідуальні плани навчання пацієнта, використовуючи стандартні плани навчання.

4. Дезінфікувати й утилізувати використаний одноразовий медичний інструментарій.

5. Дезінфікувати інструменти медичного призначення.

6. Обробляти руки до і після виконання будь-якої маніпуляції.

7. Обробляти руки і слизові оболонки при контакті з біологічними рідинами.

8. Готувати мийні і дезінфекційні розчини різної концентрації.

9. Дезінфікувати предмети догляду.

10. Проводити передстерилізаційне очищення виробів медичного призначення.

11. Контролювати якість передстерилізаційного очищення.

12. Стерилізувати медичний інструментарій методом кип’ятіння (у домашніх умовах).

13. Стерилізувати інструменти в повітряному стерилізаторі. Контролювати якості стерильності.

14. Готувати перев’язувальний матеріал, укладати в стерилізаційні коробки. Контролювати якість стерильності при стерилізації в автоклаві.

15. Надягати стерильний халат, шапочку, маску, гумові рукавички.

16. Заповнювати паспортну частину індивідуальної карти стаціонарного хворого, журнал прийому пацієнтів.

17. Проводити огляд і здійснювати відповідні заходи при виявленні педикульозу.

18. Визначати ступінь ризику розвитку пролежнів у пацієнта.

19. Проводити заходи з профілактики пролежнів.

20. Обробляти шкіру за наявності пролежнів.

21. Здійснювати заходи з догляду за статевими органами, промежиною (профілактика попрілостей).

22. Здійснювати заходи з догляду за очима (промивання, закапування крапель, закладання мазі, ванночки).

23. Здійснювати заходи з догляду за вухами, оброблювання зовнішнього слухового ходу.

24. Здійснювати заходи з догляду за носовими ходами.

25. Здійснювати заходи з догляду за порожниною рота (огляд, протирання, зрошення, полоскання, аплікації).

26. Подавати сечоприймач, металеве і гумове судно тяжкохворим.

27. Складати порційну вимогу на харчування хворих.

28. Складати приблизне добове меню згідно з рекомендованою дієтою.

29. Годувати тяжкохворого пацієнта з ложки і напувальниці.

30. Здійснювати штучне харчування пацієнта (на фантомі).

31. Вимірювати температуру тіла. Реєструвати дані термометрії в температурному листі.

32. Підраховувати частоту дихальних рухів. Реєструвати дані в температурному листі.

33. Визначати життєву ємність легень за допомогою спірометра.

34. Подавати кисень з кисневої подушки.

35. Подавати кисень через носові катетери.

36. Досліджувати пульс. Реєструвати дані в температурному листі.

37. Вимірювати артеріальний тиск. Реєструвати дані в температурному листі.

38. Визначати набряки.

39. Надавати допомогу під час блювання, аспірації блювотних мас.

40. Застосовувати газовідвідну трубку.

41. Застосовувати очисну клізму.

42. Застосовувати сифонну клізму.

43. Застосовувати лікувальну мікроклізму.

44. Застосовувати лікувальну краплинну клізму.

45. Застосовувати олійну клізму.

46. Застосовувати гіпертонічну клізму.

47. Проводити катетеризацію сечового міхура м’яким катетером.

48. Промивати сечовий міхур.

49. Застосовувати банки.

50. Накладати гірчичники.

51. Накладати зігрівальний компрес.

52. Накладати охолоджувальний компрес.

53. Застосовувати міхур з льодом.

54. Застосовувати грілку.

55. Застосовувати п’явки.

56. Навчати пацієнта користунню кишеньковим інгалятором.

57. Закрапувати краплі в очі, ніс, вуха, закладати мазь за нижнє повіко.

58. Збирати стерильний багаторазового використання шприц з крафт-пакета.

59. Збирати одноразовий стерильний шприц.

60. Набирати лікарські засоби з ампули і флакона.

61. Розводити і розрахувати дозу антибіотика.

62. Виконувати внутрішньошкірні ін’єкції (на фантомі).

63. Виконувати підшкірні ін’єкції (на фантомі).

64. Виконувати внутрішньом’язові ін’єкції (на фантомі).

65. Виконувати внутрішньовенні ін’єкції (на фантомі).

66. Брати кров з вени для лабораторного дослідження (на фантомі).

67. Збирати і заповнювати систему для внутрішньовенних вливань.

68. Виконувати внутрішньовенне краплинне вливання ліків(на фантомі).

69. Брати харкотиння на загальний аналіз та мікобактерії туберкульозу.

70. Брати кал для копрологічного та бактеріологічного дослідження.

71. Брати кал на приховану кров, яйця гельмінтів.

72. Брати сечу на загальний аналіз, за методом Нечипоренка, на діастазу.

73. Брати сечу за методом Зимницького (визначити питому вагу).

74. Брати сечу на глюкозу, білок, фенілкетонурію, 17-кетостероїди, бактеріологічне дослідження.

75. Брати кров з вени для бактеріологічного дослідження (на фантомі).

76. Промивати шлунок пацієнту в свідомому стані (на фантомі).

77. Промивати шлунок пацієнту в непритомному стані (на фантомі).

78. Брати промивні води шлунка для дослідження.

79. Проводити дослідження секреторної функції шлунка з ентеральними і парентеральними подразниками (на фантомі).

80. Проводити дуоденальне зондування (на фантомі).

81. Готувати пацієнта та оснащення до проведення плевральної пункції.

82. Готувати пацієнта та оснащення до проведення абдомінальної пункції.

83. Готувати пацієнта та оснащення до проведення люмбальної пункції.

84. Визначати та оцінювати силу м’язів.

85.Виконувати антропометричні дослідження.

278





Переглядів: 442

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.