Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 14. Критерії ефективності діяльності організації

Дії менеджерів по управлінню нелояльною неформальною групою.

Спочатку необхідно спробувати привернути увагу привернути на свою сторону представників нелояльної групи, провести переговори, роз’яснення свою позицію, в обмін на співробітництво запропонувати кращі умови роботи, підвищення в посаді, інші пільги. Якщо це не дало бажаних результатів, менеджер може діяти таким чином.

1. В управлінні нелояльною групою застосовувати принцип "розділяй і володій". Групу можна розділяти по часу і місці праці, умовам виконання завдань, оцінці роботи і винагороді, відношенню керівництва до різних членів групи.

2. Демонструвати групі безперспективність її діяльності встановити жорсткий контроль і фіксувати всі порушення підлеглих. Дати можливість зрозуміти всім співробітникам, що ви негативно відноситесь до неформального лідера групи.

3. Показати групі неможливість досягнення її цілей (які суперечать цілям організації). Для цього: ставити перед групою складні, незручні, невигідні, неконкретні завдання, які заводять її в тупик; не забезпечувати всім необхідним для виконання завдань; визначати жорсткі терміни виконання розпоряджень; принижувати заслуги учасників групи і т.д.

4. Об’єднувати почуття належності до групи з невдоволеними, утомленістю, незручностями, негативними емоціями, створити "групу розколу", стимулювати вихід людей з групи.

5. Постаратися законно позбавитися від найбільш нелояльних членів групи, особливо від її деструктивного неформального лідера. Зробити це можна кількома способами:

а) за допомогою адміністративних заходів: звільнення, переведення на інше місце праці, ізоляції неформального лідера від групи;

б) зміни характеру і спрямованості деструктивного лідерства, використання можливостей і авторитету лідера на користь організації: наближення до керівництва, призначення на керівну посаду;

в) перехоплювання основних функцій деструктивного неформального лідера керівником організації, реалізація керівником важливих потреб групи, які намагався задовольняти неформальний лідер;

г) за допомогою підриву репутації лідера, його компроментації перед колективом. Це може бути досягнуто за рахунок коректного, але постійного показу на зборах, нарадах низької професійної компетенції лідера, сумнівності його моральних якостей, неперспективності дій, до яких він спонукає колег.

Всі запропоновані заходи менеджер повинен використовувати без порушення чинного законодавства.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  5. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  6. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  7. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  8. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  9. Автоматизація метрологічної діяльності
  10. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  11. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  12. Аксіоми безпеки життєдіяльності.




Переглядів: 537

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Неформальні групи | Організаційна ефективність: сутність, види та підходи до її визначення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.