Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Електронні торги

Телеконференції

Електронна реклама за принципом прямої розсилки

Електронна пошта

Електронна пошта надає покупцям і постачальникам зручну можли-вість обміну замовленнями, а деяким фірмам допомагає просувати на ри-нок свою продукцію. Так, компанії, які спеціалізуються на створенні про-грамного забезпечення, можуть надавати консультації і навіть надсилати програмні продукти через Internet. Не виключено, що електронна пошта залишиться найважливішою для бізнесу структурою в мережі Internet.

Даний метод має два схожі підходи.

Перший з них полягає у доборі адрес потенційних покупців з пода-льшим відправленням кожному з них приватного повідомлення по елект-ронній пошті. Для здійснення подібної операції потенційний рекламодавець повинен мати свого роду “поштовий довідник” з електронними адре-сами, що забезпечити непросто. Традиційний прямий маркетинг u1087 передба-чає укладання або придбання списків потенційних клієнтів, ретельно віді-браних за множиною критеріїв. Цю інформацію можна одержати через до-відкові бюро, інші фірми, які продають адреси клієнтів.

Певна частина телеконференцій відведена для корпоративної інформації. Будь-яка фірма може помістити у телеконференцію повідомлення, знаючи, що воно дійде навіть до найспецифічнішої аудиторії. Однак у ме-режі існує традиція неприпустимості вміщення прямих рекламних повід-омлень. Тим, хто надсилає в телеконференції повідомлення ділового зміс-ту, слід скористатись такими рекомендаціями :

1. Користуйтесь хорошою англійською мовою, щоб бути впевненим в тому, що Вас зрозуміють.

2. Повідомляйте короткі відомості про себе.

3. Чітко визначайте свої цілі. Формулюйте пропозиції за допомогою зрозумілих термінів.

4. Пропонуйте користувачам надсилати повідомлення безпосередньо на Вашу електронну адресу, щоб не виносити свої ділові переговори на загал.

Електронні торги включають два етапи - передачу замовлення від покупця й оплату за придбання товару через мережу. Сьогодні Internet не може гарантувати безпеку інформації і проходження електронних платежів і не може вважатись універсальною інфраструктурою для здійснення елек-тронної торгівлі. Більш широко практикується передавання інформаційно-го продукту по мережі з подальшою оплатою традиційними способами.

Електронна реклама за принципом “приходьте до нас”

Щоб одержати доступ до більш складних засобів реклами в Internet, фірма повинна мати сервер з прямим TCP/IP-підключенням до мережі або орендувати цю послугу на чужому подібному сервері. Компанія повинна приєднатись до WWW - системи, яка поєднує всі документи і файли по всій мережі Internet гіпертекстовими зв’язками. Необхідно також створити власну сторінку (home page) фірми, що буде початковим етапом форму-вання набору документів, до яких фірма хоче забезпечити доступ. У цьому разі користувачі зможуть звертатись u1076 до набору документів за допомогою таких програм перегляду у системі WWW Explorer, Netscape.

Існує декілька причин створення фірмами home page:

Реклама. Навіть для невеликої фірми доступна ззовні Web-сторінка допомагає довідатись потенційному користувачу про її існування, галузь діяльності, оцінити її імідж.

Маркетинг. Зворотний зв’язок з користувачем, який при проекту-ванні може бути закладено у Web-сторінку, дозволяє на початковому етапі проводити маркетингові дослідження, облік клієнтів, визнача-ти попит на конкретні товари і послуги.

Прямий продаж. Користувач Internet може в будь-який час одержати всебічну інформацію щодо пропонованих товарів, цін, знижок. Об-раний товар можна одразу замовити.

Інформаційна підтримка клієнтів. Для компаній, які продають то-вар, що потребує технічної підтримки продавця або виробника.

Засоби для віддаленої роботи співробітників. Фірми, специфіка дія-льності яких потребує підтримки великої кількості філіалів і співро-бітників у регіонах, можуть використати Web-сторінку для операти-вного інформування їх про зміни у політиці фірми, ціни, асортимент, нові товари і послуги.

На відміну від традиційного маркетингу, коли інформація доводить-ся до відома потенційного користувача незалежно від того, хоче він цього чи ні, за допомогою Internet користувач має можливість обирати ту сторін-ку, яку йому необхідно переглянути.


Читайте також:

  1. Аналогові обчислювальні електронні машини.
  2. Багатоелектронні атоми.
  3. Бюлетені та інші інформаційні матеріали, електронні видання
  4. Виникнення, суть і функції грошей. Особливості функціонування паперових грошей за сучасних умов. Роль золота. «Електронні гроші».
  5. Друковані та електронні джерела знань для викладання психології.
  6. Електронні (інтернет) мас-медіа
  7. Електронні аналогові та цифрові вольтметри та амперметри
  8. Електронні бібліотеки
  9. Електронні ваги
  10. Електронні видання
  11. Електронні викличні пристрої
  12. Електронні випрямлячі




Переглядів: 785

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Бізнес через Internet | WEB - сайт підприємства в Інтернет

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.