Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Когнітивний критерій

Вимоги до рівнів валеологічної вихованості молодших дошкільників

Таблиця 2

Високий.Вірно розташовує та називає всі частини тіла, органи чуття, визначає назви загартовуючи та гігієнічних процедур, добирає предмети особистої гігієни, називає об’єкти живої та неживої природи, визначає стан власного здоров’я та стан погоди. Знає не менш 2 – 3 забавлянок, Знає, що виконання загартовуючих процедур потребує системності. Має уявленняп ро природні чинники здоров’я. Уміє добирати одяг згідно погодних умов. Усвідомлює цінність здоров’я

Середній.Називає 75% усіх частин тіла та органів чуття, правильно їх розташовує, визначає назву однієї загартувальної та однієї культурно-гігієнічної процедури та вірно добирає предмети особистої гігієни, визначає 75% об’єктів живої та неживої природи, називає з підказкою за гартувальні та культурно-гігієнічні процедури. Знає 1 забавлянку валеологічного змісту.

Має недостатні уявлення про природні чинники здоров’я. Добирає одяг згідно з погодними умовами з підказкою. Недостатньо усвідомлює цінність власного здоров’я

Низький.Називає половину частин тіла та органів чуття, половину об’єктів живої та неживої природи, не визначає стан власного здоров’я та стан погоди. Не знає забавлянок. Називає лише 1 назву загартувальної або культурно-гігієнічної процедури, добирає предмети особистої гігієни частково. Не вміє добирати одяг згідно з погодними умовами. Не має уявлень про природні чинники здоров’я. Не має ціннісних орієнтацій здорового способу життя.

Для дослідження рівня валеологічної вихованості молодших дошкільнят за кожним критерієм нами були розроблені діагностичні методики.

 

Методика № 1 Моделювання людини «Чого не вистачає?»

Мета: виявити рівень уявлень про будову основних частин тіла (органів чуття).

Матеріал: паперові частини тіла, фланелеграф.

Інструкція: дослідження проводиться з кожною дитиною окремо.

Процедура виконання: експериментатор викладає паперові частини тіла та пропонує дитині скласти фігурку людини, називаючи частини тіла та органи чуття.

Критерії оцінювання:

2 бали – високий рівень (правильно розташовує та називає всі частини тіла та органи чуття);

1 бал – середній рівень (не називає 2 – 3 частини тіла та 1 – 2

органів чуття);

0 балів – низький рівень (називає половину частин тіла та органів чуття).

Методика № 2 «Чудові картинки»

Мета: виявити знання назв гігієнічних та загартовуючих процедур та назв предметів особистої гігієни.

Матеріал: картинки.

Інструкція: дослідження проводиться з кожною дитиною окремо. Дтині пропонують 2 картинки з гігієнічною процедурою, 2 картинки з загартовуючою процедурою та декілька картинок із зображенням предметів особистої гігієни, що змішані з іншими предметами.

Процедура виконання: експериментатор пропонує дитині поглянути на картинку та назвати, які загартовуючі та гігієнічні процедури виконують діти, обрати необхідні предмети особистої гігієни.

Критерії оцінювання:

2 бали – високий рівень (правильно визначає назви загартовуючих та гігієнічних процедур та правильно добирає предмети особистої гігієни);

1 бал – середній рівень (правильно визначає назву 1 картинки загартувальної та гігієнічної процедури, правильно добирає предмети особистої гігієни);

0 балів – низький рівень (визначає назву лише загартувальної або лише гігієнічної процедури, частково добирає предмети особистої гігієни).

Методика № 3 «Діагностична бесіда»

Мета: виявити знання назв об'єктів живої та неживої природи, уміння визначати стан погоди, стан власного здоров'я.

Матеріал: картинки із зображенням об'єктів живої та неживої природи, картинки із зображенням здорової та хворої дитини.

Інструкція: діагностику краще проводити на вулиці під час прогулянки, проводити бесіду з кожною дитиною окремо.

Процедура виконання: експериментатор пропонує дитині поглянути на картинки, на яких зображено об'єкти живої та неживої природи, назвати їх, потім демонструє картинки із здоровою та хворою дитиною та просить визначити стан дитини на картинках. Після цього експериментатор просить дитину визначити стан погоди.

Критерії оцінювання:

2 бали – високій рівень (називає всі об'єкти живої та неживої природи, називає стан здоров'я дитини, правильно визначає стан погоди);

1 бал – середній рівень (не називає 2 об'єкти живої та неживої природи, називає з підказкою стан здоров'я дитини та стан погоди);

0 балів – низький рівень (називає тільки половину об'єктів живої та неживої природи, не визначає стан здоров'я дитини та стан погоди за допомогою підказки)


Читайте також:

  1. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  2. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  3. ReM – модифікований критерій Рейнольда, який визначається за формулою
  4. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  5. Деякі практичні підходи до вирішення багатокритерійних завдань.
  6. Когнітивний напрямок в теорії особистості.
  7. КОГНІТИВНИЙ ПІДХІД
  8. Когнітивний підхід А. Бека
  9. Критерій дисперсійного аналізу.
  10. Критерій згоди Романовського
  11. Критерій Колмогорова




Переглядів: 1288

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії та показники валеологічної вихованості молодших дошкільників | Ціннісний критерій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.