МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
РОБОТА КОМАНДИРА ВЗВОДУ (РОТИ) ПО ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ БОЙОВОЇ ГОТОВНОСТІ ПІДРОЗДІЛУ
Робота командира взводу по забезпеченню бойової готовності підрозділу будується в два етапи: організація приведення роти в повну бойову готовність і підготовка особового складу з питань бойової готовності. Організація приведення взводу в бойову готовність полягає в розробці заходів, спрямованих на приведення підрозділу в різні ступені бойової готовності в нормативний термін і порядку виконання. Відповідно до рішення командира частини, командир взводу повинен знати: сигнали, порядок оповіщення, час і порядок виходу з пункту дислокації й у райони зосередження, маршрути руху, час проходження вихідного рубежу і прибуття в район, заходи і строки завершення приведення в бойову готовність Особисто командиром взводу (роти) для керівництва підрозділом при приведені його в різні ступені бойової готовності відпрацьовуються бойовий розрахунок підрозділу і робоча карта, а також ведеться робочий зошит і штатно-посадовий список особового складу. На робочій карті командира підрозділу наносяться: район зосередження, вихідний пункт і час його проходження, маршрут і час виходу в район зосередження; місця розгортання пунктів прийому особового складу і техніки; місця розміщення тилових підрозділів батальйону, місце КСП батальйону і роти і лінія зв'язку між ними; кодування і позивні вузлів зв'язку і посадових осіб; організація безпосередньої охорони, місця проведення занять по бойовій підготовці. У робочому зошиті розробляються: схема організації підрозділу, графік основних заходів щодо приведення підрозділу у встановлені ступені бойової готовності; відомість потреби і забезпечення підрозділу озброєнням, технікою і іншими матеріальними засобами, розрахунок потреби і ешелонування боєприпасів; схема побудови похідної колони для здійснення маршу; довідка-доповідь командира підрозділу, порядок одержання по накладних матеріальних запасів; якісна характеристика укомплектованості спеціалістами, що визначають бойову здатність підрозділу. Крім того, у командира підрозділу повинні бути виписані накладні на одержання, здачу або передачу озброєння, бойової техніки, розхідних засобів, казарми, а також мати в наявності роздаточні відомості і оформлені шляхові листи для виходу техніки по тривозі. Робота командира роти по навчанню особового складу діям при переході з мирного на воєнний стан повинна включати наступний обсяг заходів: підготовка особового складу до дій по сигналам оповіщення; підготовка офіцерського та сержантського складу по управлінню підрозділами і командами в ході виконання заходів бойової готовності; виконання комплексу робіт, що забезпечують підтримку озброення, бойової та іншої техніки підрозділу в готовності до бойового застосування, перевірка технічного стану авто техники, що надходить з народного господарства для укомплектування підрозділу; виховання і розвиток у особового складу високих морально-бойових і психологічних якостей. Підготовка підрозділу повинна проводитися на планових заняттях і тренуваннях по бойовій готовності, в ході планових та раптових перевірок, проводимих старшими начальниками, а також при проведенні тактичних навчань. На заняття по навчанню діям при підйомі по тривозі згідно програми бойової підготовки в кожному пероді навчання відводиться 18 навчальних годин. Планові заняття по бойовій готовності з особовим складом проводяться на початку кожного періоду навчання. Програмами бойової підготовки передбачаеться проведення чотирьох таких занять. На перших трьох заняттях організуеться навчання особового складу питанням бойової готовності в складі взводу, роти і батальону. При цьому, послідовне злагодження підрозділів здійснюється на початку, шляхом засвоєння по елементах у першу чергу тих дій особового складу які важко сприймаються і повільно засвоюються, а потім комплексним відпрацюванням усіх заходів приведення підрозділу у бойову готовність. Четверте — комплексне заняття по бойовій готовності - орга-нізується і проводиться в складі частини. Крім навчальних на цих заняттях повинні переслідуватися і такі цілі як перевірка реальності розроблених планів, розрахунків і пошук нових шляхів і способів скороченяя термінів приведення підрозділу в бойову готовність. Тривалість тактико-стройових занять встановлюється керівником заняття і, виходячи з поставлених перед ними цілей, може бути 2-4 години. При проведенні комплексних тренувань з виходом в райони зоеередження тривалість навчального дня не регламентується. Перше заняття проводиться в складі штатних взводу і роти з навчання особового складу виконанню обов'язків по підйому по тривозі в казармі. Друге заняття — не комплексне тренування в складі роти, повв'язане з відпрацьуванням питань збору роти і виконання особовим складом функціональних обов'язків згідно бойовому розрахунку в парку, на складах і в пункті збору. На третьому занятті — комплексному тренуванні в складі батальйону — вадпрацьовується виконання обов'язків вщповідно до плану підйому по тривозі з виходом особового складу в парк, на склади та у пункт збору. При проведенні четвертого заняття — комплексного тренування в складі частини — віпрацьовуються питання організації і забезпечення виконання заходів по приведенню частини в повну бойову готовність, а озброєння і технніки до бойового застосування. При цьому особовий склад виконуе весь обсяг дій відповідно до плану підйому по тривозі з виходом (якщо це необхідно) у район зосередження. При відпрацьуванні питань підйому по тривозі в розташуванні роти для проведения занять обладнуються навчальні місця в спальному приміщенні для особового складу, у кімнаті для збереження зброї, у кімнаті для збереження майна роти й особистих речей військовослужбовців, а також для навчання осіб добового наряду. У спальному примшенні для особового складу можуть бути вивішені схема-графік етапів черговості дій особового складу по сигналам, схема закріплення вікон за військовослужбовцями, що здійснюють світломаскування з вказанням основних і запасних виконавців, плакат з умовами виконання нормативів по оповщенню і збору особового складу роти, виходу екіпажів у парк і вантажно-розвантажувальних команд до місця виконання робіт, тощо. Перед входом у кімнату для збереження зброї як правило, вивішується графік одержання зброї з указівкою черговості і тимчасових нормативов одержання зброї, протигазів і іншого майна. Схема-график з порядком екиппійування віськовослужбовців, одержання і виносу майна вивішуеться біля входу в кімнату для збереження майна роти й особистих речей військовослужбоців. На навчальному місці для навчання добового наряду діям за сигналами бойової готовності викладається вся документація, що визначає зміст і послідовність цих дій: книга вечірньої перевірки роти з бойовим розрахунком; інструкція черговому роти на випадок тривоги і збору; документи для обліку убуття команд (механіків-водіїв, інших членів екіпажів бойових машин, водіїв колісних машин, навантажувальних команд, тощо). Призначення навчальних місць які обладнуються у парку, визначаються змістом заходів, проводимих екіпажами по зняттю бойової та іншої техніки зі зберігання і виводу її до пункту збору.
Переглядів: 4194 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|