Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Цілі і функції іміджу в сучасному суспільстві.

Іміджелогія - галузь сучасного людинознавства.

Чим можна пояснити безумовну затребуваність іміджелогії в нашій країні? Тим, що іміджелогія:

- важлива складова вихованості сучасної особистості;

- необхідний компонент професійної компетентності фахівців самого різного профілю;

- теоретико-методологічне підстава до того, щоб розвести такі види професійної діяльності, як фахівець з піару, стиліст, іміджмейкер.

Крім того, фахівці з іміджелогії (викладач іміджелогії та іміджмейкер) допомагають людям подолати властиву їм фізичну сором'язливість і розкрити їх душевне багатство. Такі фахівці - це людиноведи, що допомагають виявити в кожній особистості потаємні позитивні якості і зробити їх доступними для сприйняття іншими.

Проблемою іміджу і технологій його реалізації займається науково-прикладна галузь людинознавства під назвою іміджелогія. Вона створена у нас в країні, хоча деякі автори публікацій по іміджелогії сором'язливо замовчують цей факт, не надають належного значення російської інтерпретації вихідного поняття. Головне призначення іміджелогії - науково обґрунтувати, як створювати привабливий імідж, як вибудовувати моделі гідної поведінки, адекватні тим життєвих ситуацій, в яких ми опиняємося.

Іміджелогія - це звернений до кожного заклик бути чарівним і вміти нести світло людям. Вона сприяє зовнішнього прояву глибинної потреби людини бути гідною особистістю.

Іміджелогія - це мрія про благородного вигляді кожного громадянина, володіти яким - неодмінна умова створення демократичного і гуманного суспільства.

Іміджелогія - це теоретичне відображення специфіки російського менталітету, в якому величезна роль належить душевним складом людей. Росіяни людинолюбний. Не випадково в Зводі законів Російської імперії 1897 року в якості духовних цінностей, що складають головні критерії законотворчості та законослухняності, виділялися людинолюбство, старанність до загального добра, заступництво безневинним і ображеним.

Іміджелогія - це технологія дії. Блез Паскаль писав, що існують два способи впливу на людей: «спосіб переконувати» і «спосіб сподобатися». З них останній найбільш ефективний - стверджував він, жалкуючи, що не володіє ним в повній мірі.

У наш час вкрай складно надавати особисте вплив на людей і особливо на молодь. Тому чимало причин, але одна з головних у тому, що в століття розвиненості засобів масової комунікації ефект живого спілкування та безпосереднього особистісного впливу блокується в психіці людей наявністю в ній інформаційних кліше, розмитих духовних цінностей, скепсису до моральних авторитетів. Б. Паскаль прав, коли привертає увагу до логічної послідовності вживання методів впливу на людей: спочатку треба зуміти їм сподобатися, а потім намагатися їх у чомусь переконувати. Без привабливого іміджу, тобто вміння душевно розташувати до себе людину, цієї проблеми не вирішити. У цьому полягає прагматичне призначення іміджелогії.

Сьогодні важко знайти великого політичного діяча, який спеціально не звертався до іміджмейкерів. Імідж таких особистостей відшліфований буквально до дрібниць. Наприклад, на обличчях людей похилого віку міміка сильніше фіксує вікові зміни, тому під час телепередач їх особи подаються на певній відстані від знімальної камери. Або такий факт: дуже важливий фон, на якому представлена ​​особистість. Маргарет Тетчер було важко отримати політичне визнання в країні з настільки консервативними порядками. Тому її іміджмейкери пильну увагу приділяли вибору інтер'єрів: більшість її телевиступів були відзняті в домашній обстановці на тлі запаленого каміна. Що чисто в англійському класичному дусі.




Переглядів: 2450

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.