МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ОБСЯГ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
Загальна кількість годин самостійної роботи визначається навчальним планом. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ Варіант І. 1. Поняття логіки. Мова логіки. 2. Основні закони логіки. 3. Методи наукової індукції 4. Вирішення завдання.
Варіант ІІ. 1. Зміст та обсяг поняття. 2. Складні судження та їх види. 3. Поняття аналогії. 4. Вирішення завдання.
Варіант ІІІ. 1. Закон тотожності. 2. Поняття умовиводу та їх види. 3. Статистичні узагальнення. 4. Вирішення завдання.
Варіант IV. 1. Закону несуперечності. 2. Простий категоричний силогізм. 3. Види аналогії. 4. Вирішення завдання.
Варіант V. 1. Діалектична логіка. 2. Зміст та обсяг поняття. 3. Закони мислення. 4. Вирішення завдання.
VI. ФОРМИ ТА МЕТОДИ КОНТРОЛЮ
МЕТА І ФОРМИ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ Мета поточного контролю – оцінити ступінь засвоєння теоретичного і практичного матеріалу та рівень знань студентів з відповідних розділів дисципліни. Рівень поточних знань оцінюється в балах по кожному із передбачених видів практичних завдань окремо: - володіння теоретичним матеріалом; - розв’язання тестів; - розв’язання практичних ситуацій (кейсів). Згідно до методики рейтингової оцінки поточний рейтинг студента розраховується як сума балів за всіма видами практичних завдань (плюс показники відвідування лекційних та практичних занять) нарощується протягом семестру. Студенти, поточні знання яких оцінені на “незадовільно” (0-29 балів), вважаються не атестованими і до екзамену з дисципліни не допускаються. Студенти, які за роботу в семестрі та на екзамені набрали 30-59 балів мають право на перескладання.
Переглядів: 267 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|