МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПРИЗНАЧЕННЯ І ТТД КШМ Р-142Н.
Командно штабна машина Р-142Н призначена для організації безперервного управління і забезпечення зв’язку по КХ і УКХ радіоканалах, утворених власними засобами та окремою радіостанцією середньої потужності (РСП) у тактичній ланці управління. КШМ забезпечує засекречування каналів зв’язку за допомогою власної спецапаратури (режим Б).
Рисунок 1.1 – КШМ Р-142Н.
КШМ Р-142 дозволяє ведення радіозв’язку в одній КВ (Р-130М) та трьох УКВ (Р-111, Р-123) радіомережах (радіонапрямках). Радіозасоби КШМ обслуговують радіозв’язок у КВ діапазоні 1, 5–10,99 МГц та УКВ діапазоні 20–52 МГц.
Рисунок 1.2 – КШМ Р-142Д “Деймос”.
В КШМ забезпечено керування і радіозв’язок по всіх радіостанціях з робочих місць – ПК, ПР, ПО; з винесеного телефонного апарату (ВТА) двох проводною лінією довжиною до 500 м. Всього в КШМ передбачено 5 робочих місць: два робочих місця для командира (ПК-1, ПК-2) і по одному робочому місцю для офіцера, начальника КШМ і радіотелеграфіста (ПО, ПР1 і ПР2). КШМ забезпечує стійке управління і зв’язок із однотипними КШМ на стоянці та в русі; автономно і в складі вузла зв’язку, на середньопересеченій місцевості на відстані, що зазначена у таблиці 1.
Таблиця 1.1 Вибір антен в залежності від відстані до кореспондента та умов роботи.
Засоби зв’язку КШМ забезпечують: - симплексний телефонний радіозв’язок у режимі А з усіх робочих місць та із ВТА двох проводною лінією довжиною до 500 м по лінії Л2; - симплексний телефонний радіозв’язок у режимі Б за допомогою СА Т-219 із робочих місць ПК1, ПК2, ПР1 та із ВТА по лінії Л1; - слуховий телеграфний зв’язок по КХ радіостанції Р-130М із робочого місця ПР2; - слуховий телеграфний зв’язок по УКХ радіостанціях Р-111 і Р-123 з допомогою телекодової приставки; - симплексний телефонний радіозв’язок у режимах А і Б каналами зовнішньої радіостанції середньої потужності; - слуховий телеграфний радіозв’язок каналами зовнішньої радіостанції середньої потужності (РСП) з робочого місця ПР2; - роботу у режимі швидкодія (ШД); - кодування телеграфної інформації; - автоматичну ретрансляцію сигналів по НЧ; - прийом та передачу циркулярного та вибіркового виклику кореспондентів; - запис та відтворення інформації; - внутрішній зв’язок та службовий зв’язок з зовнішніми абонентами. У КШМ передбачена можливість забезпечення: - передачі інформації радіостанцією Р-130М в режимі швидкодії при установці датчика Р-014Д; - передачі інформації в телеграфному режимі датчиком П-590А по радіостанціях Р-111, Р-123МТ і Р-130М при установці, апаратури М-125м і датчика П-590А; - безпошукового та безпідстроєчного симплексного радіозв'язку в діапазоні 100 - 149,975 МГц при установці радіостанції Р-809М2. Джерелами живлення апаратури КШМ, є: - при русі автомобіля - генератор Г-290; - на стоянці автомобіля - електроагрегат АБ-1-П/30-М1-V, винесений з відсіку. При живленні КШМ від електроагрегату необхідно стежити, щоб споживачі електричної енергії, які не використовуються, були відключені (потужність, що віддається генератором електроагрегату, становить 1 кВт). Генератор Г-290 і генератор електроагрегату працюють в буферному режимі з акумуляторними батареями 4 х 5НКТБ-80 (4 х 5НКЛБ-70, 4 х 5НКЛБ-70С). Номінальна напруга бортмережі - 26 В. КШМ може транспортуватися по залізниці і військово-транспортною авіацією в літаку АН-12Б. Автомобіль ГАЗ-66 з нормальним навантаженням має витрату палива 24 л на 100 км при русі зі швидкістю 30 - 40 км / год. по шосе в літню пору року. Двигуну автомобіля для нормальної роботи потрібно бензин А-76 ГОСТ 2084-67. Автомобіль має два паливних баки місткістю по 105 л. Допустима глибина подоланого броду автомобілем на твердому дну не більше 0,8 м. Для нормальної роботи електроагрегату потрібно бензин А-72, ГОСТ 2084-67. Мастило двигуна електроагрегату проводиться маслом АКП-10, АСП-10, змішаним з бензином у співвідношенні 1: 25. Витрата палива при нормальній потужності - 0,86 кг / ч. Ємність паливного бака - 7 л. Кузов КШМ опалюється нагрівником ОВ-65. Дизельне паливо надходить із спеціального бака, встановленого зовні кузова. Витрата палива не більше 1,2 л/г. Фільтровентиляційною установкою ФВУ-100Н забезпечується всередині кузова обмін повітря і надлишковий тиск. Габаритні розміри КШМ відповідають ГОСТ 9238-83 при розміщенні на залізничній платформі: - довжина - 6060 мм; - ширина - 2400 мм; - висота - 3300 мм. Ширина ходу передніх коліс складає 1800 мм, а задніх коліс - 1750 мм. Вага укомплектованої КШМ з екіпажем не більше 5970 кг. Навантаження на передню вісь складає 2880 кг, а на задню - 3090 кг. Радіус повороту автомобіля (по передньому буферу) складає 9,5 м.
Переглядів: 4568 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|