Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Щоденник проходження практики

 

 

№ з/п Дата Короткий зміст виконаних робіт
30.11.2011 Ознайомлення із задачами та змістом практики. Проходження загального (вводного) інструктажу з техніки безпеки. Проходження інструктажу з техніки безпеки на робочому місці. Отримання індивідуального завдання.
01.12.2011 Аналіз змісту індивідуального завдання. Уточнення вимог до виконання завдання, аналіз предметної області для виконання завдання. Визначення вхідних та вихідні даних. Самостійна робота з навчальною літературою по підбору та аналізу матеріалу для виконання завдання.
02.12.2011 Ознайомлення з принципом розробки логічної та фізичної структури Web – сайту і створення її у відповідності до індивідуального завдання.
03.12.2011 Ознайомлення із загальними принципами розробки та програмування Web – сторінок засобами HTML.
05.12.2011 Розробка структур головної та додаткових Web – сторінок сайту у відповідності до індивідуального завдання.
06.12.2011 Підготувати матеріал для наповнення Web – сторінок сайту у відповідності до індивідуального завдання.
07.12.2011 Вивчення основних графічнмх форматів, які використовуються у технологіях Web - дизайну. Виконання оптимізації графічних зображень для їх публікації у Web – сайті.
08.12.2011 Вивчення принципів гіперпосилань на документи, розділи, адреси електронної пошти, файлові об’єкти. Створення системи посилань для розроблюваного сайту. Перевірка роботи гіперпосилань сайту у автономному режимі, та усунення недоліків.
09.12.2011 Створення та використання форм, анімації, зображень у Web – сторінках з використанням спеціалізованого програмного забезпечення для розробки Web – дизайну.
10.12.2011 Створення та використання відео у Web – сторінках з використанням спеціалізованого програмного забезпечення для розробки Web – дизайну
12.12.2011 Пошук та підготовка даних для створення довідкової книги
13.12.2011 Розробка структури книги
14.12.2011 Вивчення основних навиків роботи з програмою створення довідки
15.12.2011 Заповнення відповідних розділів інформацією.
16.12.2011 Заповнення відповідних розділів інформацією.
17.12.2011 Оформлення звітної документації. Пред’явлнення звіту керівнику практики для перевірки.
19.12.2011 Проходження заліку з практики. Захист розробленого програмного забезпечення та звітної документації з практики.

 


5. Звіт про виконання завдання:

«Створення тестової програми у Web – форматі»

5.1 Аналіз завдання та початкових умов:

Постановка задачі:

Розробити тест, який повинен містити не менше 15 питань.

Програма повинна виконувати:

§ Програма задає 15 питань на які ми повинні відповісти;

§ нам видно в екранній формі питання, на які потрібно відповісти

§ Після того як відповіли на всі запитання потрібно натиснути «Результат» щоб побачити результати проходження тесту;

5.2. Призначення програми:

Програма призначена для того ,щоб провірити ваші знання і побачити чи багато ви знаєте про дорожній рух, а бо про щось інше.

5.3. Вимоги до програми:

Програма не важка за своїм інтерфейсом, потрібно лише натискати клавіші, які зображено на екранній формі і пройти тест.

Інтерфейс програми відповідає HTML стандарту.

5.4. Структура інтерфейсу програми:

Сторінка тесту має такий вигляд:

Для перевірки тесту потрібно натиснути «Результат» і в полі «Результат» з’явиться ваш результат.

 

 

5.5 Текст коду Web – тесту :

<script type="text/javascript" language="JavaScript">

var res="121111221111221"

function check_me()

{

var count=0

with(document.test)

{

if (!Q1[0].checked&&!Q1[1].checked)

{count+=1};

if (!Q2[0].checked&&!Q2[1].checked)

{count+=1};

if (!Q3[0].checked&&!Q3[1].checked)

{count+=1};

if (!Q4[0].checked&&!Q4[1].checked)

{count+=1};

if (!Q5[0].checked&&!Q5[1].checked)

{count+=1};

if (!Q6[0].checked&&!Q6[1].checked)

{count+=1};

if (!Q7[0].checked&&!Q7[1].checked)

{count+=1};

if (!Q8[0].checked&&!Q8[1].checked)

{count+=1};

if (!Q9[0].checked&&!Q9[1].checked)

{count+=1};

if (!Q10[0].checked&&!Q10[1].checked)

{count+=1};

if (!Q11[0].checked&&!Q11[1].checked)

{count+=1};

if (!Q12[0].checked&&!Q12[1].checked)

{count+=1};

if (!Q13[0].checked&&!Q13[1].checked)

{count+=1};

if (!Q14[0].checked&&!Q14[1].checked)

{count+=1};

if (!Q15[0].checked&&!Q15[1].checked)

{count+=1};

if (count>0)

{alert("Ви не відпвіли на всі питання! Будь-ласка перевірте їх ще раз") }

else answer()

}

}

 

function control(k, f1,f2,f3,f4,f5,f6,f7,f8,f9,f10,f11,f12,f13,f14,f15) {

if (k==1&&f1.checked) return true;

if (k==2&&f2.checked) return true;

if (k==3&&f3.checked) return true;

if (k==4&&f4.checked) return true;

if (k==5&&f5.checked) return true;

if (k==6&&f6.checked) return true;

if (k==7&&f7.checked) return true;

if (k==8&&f8.checked) return true;

if (k==9&&f9.checked) return true;

if (k==10&&f10.checked) return true;

if (k==11&&f11.checked) return true;

if (k==12&&f12.checked) return true;

if (k==13&&f13.checked) return true;

if (k==14&&f14.checked) return true;

if (k==15&&f15.checked) return true;

return false;

}

 

function answer()

{

answ="";

with(document)

{

answ+=control(res.charAt(0) ,test.Q1[0],test.Q1[1])?"1":"0"

answ+=control(res.charAt(1) ,test.Q2[0],test.Q2[1])?"1":"0"

answ+=control(res.charAt(2) ,test.Q3[0],test.Q3[1])?"1":"0"

answ+=control(res.charAt(3) ,test.Q4[0],test.Q4[1])?"1":"0"

answ+=control(res.charAt(4) ,test.Q5[0],test.Q5[1])?"1":"0"

answ+=control(res.charAt(5) ,test.Q6[0],test.Q6[1])?"1":"0"

answ+=control(res.charAt(6) ,test.Q7[0],test.Q7[1])?"1":"0"

answ+=control(res.charAt(7) ,test.Q8[0],test.Q8[1])?"1":"0"

answ+=control(res.charAt(8) ,test.Q9[0],test.Q9[1])?"1":"0"

answ+=control(res.charAt(9) ,test.Q10[0],test.Q10[1])?"1":"0"

answ+=control(res.charAt(10) ,test.Q11[0],test.Q11[1])?"1":"0"

answ+=control(res.charAt(11) ,test.Q12[0],test.Q12[1])?"1":"0"

answ+=control(res.charAt(12) ,test.Q13[0],test.Q13[1])?"1":"0"

answ+=control(res.charAt(13) ,test.Q14[0],test.Q14[1])?"1":"0"

answ+=control(res.charAt(14) ,test.Q15[0],test.Q15[1])?"1":"0"

 

showResult();

}

}

 

function showResult()

{

var nok=0;

var i,s;

 

for (i=0; i<answ.length;i++) {nok+=answ.charAt(i)=="1"?1:0;}

if(nok==15) s="Відмінно";

if(nok<15) s="Нормально";

if(nok<11.25) s="Дупостимо";

if (nok<7.5) s="Ви не здали тест";

document.test.s1.

value="Кількість правильних відповідей "+nok+". Ваша оцінка "+s+". Переглянути правильність відповідей можна поряд з питанням . Якщо відповідь правильна (+). Якщо ж відповідь невірна то там (-).";

 

with(document.test)

{

if (answ.charAt(0)=="1") {T1.value=" + "} else {T1.value=" - "};

if (answ.charAt(1)=="1") {T2.value=" + "} else {T2.value=" - "};

if (answ.charAt(2)=="1") {T3.value=" + "} else {T3.value=" - "};

if (answ.charAt(3)=="1") {T4.value=" + "} else {T4.value=" - "};

if (answ.charAt(4)=="1") {T5.value=" + "} else {T5.value=" - "};

if (answ.charAt(5)=="1") {T6.value=" + "} else {T6.value=" - "};

if (answ.charAt(6)=="1") {T7.value=" + "} else {T7.value=" - "};

if (answ.charAt(7)=="1") {T8.value=" + "} else {T8.value=" - "};

if (answ.charAt(8)=="1") {T9.value=" + "} else {T9.value=" - "};

if (answ.charAt(9)=="1") {T10.value=" + "} else {T10.value=" - "};

if (answ.charAt(10)=="1") {T11.value=" + "} else {T11.value=" - "};

if (answ.charAt(11)=="1") {T12.value=" + "} else {T12.value=" - "};

if (answ.charAt(12)=="1") {T13.value=" + "} else {T13.value=" - "};

if (answ.charAt(13)=="1") {T14.value=" + "} else {T14.value=" - "};

if (answ.charAt(14)=="1") {T15.value=" + "} else {T15.value=" - "};

}

}

function showhide(obj){

if(obj == 'none') return 'inline';

else return 'none';

}

</script>

<center><b>Створення текстового редактора на мові програмування Visual C#</b></center><br/><br/>

&nbsp;&nbsp;&nbsp;<span style="color:#006699;text-decoration:underline;cursor:pointer;" onclick="document.getElementById('instruction').style.display = showhide(document.getElementById('instruction').style.display)">

Інструкція до проходження тексту</span>

<br/>

<div id="instruction" style="display: none; width: 100%;">

<ul>

<li>Виберть правильні на Вашу думку відповіді у 15 питаннях;</li>

<li>Нажмить на кнопку "Показати результат";</li>

<li>Результат не буде видано, доки не буде дано відповіді на всі питання</li>

<li>За кожну вірну відповіть Ви отримуєте 1 бал</li>

<li>Оцінки: менше 7.5 баллов - Ви не здали тест, від 7.5 але менше 11.25 - Дупостимо, 11.25 і не менше 15 - Нормально, 15 - Відмінно;</li>

<li>Щоб обнулити результати тестування натисніть клавішу "Очистити відповіді";</li>

</ul>

</div>

<form name="test"><ol>

<li><INPUT type="text" size="1" name="T1"/><b> Призначення текстового редактора</b><br/>

<input type="radio" name="Q1"/> Створення і редагування тексту<br />

<input type="radio" name="Q1"/> Створення картинок та анімації<br />

<br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T2"/><b> Для чого призначений метод OpenFileDialog</b><br/>

<input type="radio" name="Q2"/> Створення нового діалогу <br />

<input type="radio" name="Q2"/> Відкриття документів<br />

<br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T3"/><b> Для збереження документу використовують</b><br/>

<input type="radio" name="Q3"/> SaveFileDialog<br />

<input type="radio" name="Q3"/> FileSave<br />

<br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T4"/><b> PrintDocument призначений для</b><br/>

<input type="radio" name="Q4"/> Виведення на принтер документа<br />

<input type="radio" name="Q4"/> Введення тексту документа<br />

<br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T5"/><b> Для задання параметрів друку використовується</b><br/>

<input type="radio" name="Q5"/> MenuFilePageSetup<br />

<input type="radio" name="Q5"/> PrintSetup<br />

<br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T6"/><b> MenuFileSaveAs призначений для </b><br/>

<input type="radio" name="Q6"/> Збереження редагованого документа<br />

<input type="radio" name="Q6"/> Збереження чистого файлу<br />

<br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T7"/><b> Головний елемент програми, у явий вводиться текст є</b><br/>

<input type="radio" name="Q7"/> Memo<br />

<input type="radio" name="Q7"/> RichTextBox<br />

<br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T8"/><b> метод ColorDialog призначений для</b><br/>

<input type="radio" name="Q8"/> Зміни кольору вікна<br />

<input type="radio" name="Q8"/> Зміни кольору символів<br />

<br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T9"/><b> Вирівнювання параграфів здійснюється за допомогою методів</b><br/>

<input type="radio" name="Q9"/> Paragraph Alignment<br />

<input type="radio" name="Q9"/> Position<br />

<br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T10"/><b> Для створення інструментальної панелі використовують компоненти</b><br/>

<input type="radio" name="Q10"/> ToolBar and ImageList<br />

<input type="radio" name="Q10"/> ImageList and Button<br />

<br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T11"/><b> StatusBar призначений для</b><br/>

<input type="radio" name="Q11"/> Відображення стану програми<br />

<input type="radio" name="Q11"/> Відображення введеного симолу<br />

<br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T12"/><b> Найпростоше модальне вікно викликається за допомогою</b><br/>

<input type="radio" name="Q12"/> MessageBox.Show()<br />

<input type="radio" name="Q12"/> ModalShowWindow<br />

<br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T13"/><b> Вирівнювання тексту здійснюється за допомогою</b><br/>

<input type="radio" name="Q13"/> TextPos<br />

<input type="radio" name="Q13"/> TextAlign<br />

<br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T14"/><b> Властивіть Appearance у CheckBox визначає</b><br/>

<input type="radio" name="Q14"/> Призначення флажка<br />

<input type="radio" name="Q14"/> Зовнішній вигляд флажка<br />

<br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T15"/><b> TrackBar призначений для</b><br/>

<input type="radio" name="Q15"/> Зміни числових значень<br />

<input type="radio" name="Q15"/> Відображення дій процесу<br />

<br/></li></ol>

<CENTER>

<P><TEXTAREA name="s1" rows="4" cols="70" readonly> </TEXTAREA> </P>

<INPUT onclick="check_me()" type="button" value="Показати результат"/>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;

<INPUT type="reset" value="Очистити відповіді"/>

</CENTER>

</form>


6. Звіт про виконання завдання:

«Розробика інтерактивного навчального посібника з використанням WIN CHM»

6.1 Аналіз завдання та початкових умов:

Постановка задачі:

Підготувати матеріал та розробити інтерактивний навчальний посібник з використанням WIN CHM за наступною темою і оформити її у вигляді довідки:

“Створення текстового редактора”

Довідник повинен відповідати вимогам:

- Забезпечувати логічну послідовність розділів;

- Містити усю необхідну інформацію для створення;

- Забезпечити зрозумілість коду програми .

 

6.2. Призначення програми:

Матеріал розроблений у вигляді навчального посібника для вивчення теми “Створення текстового редактора у С#”.

 

6.3. Структура інтерфейсу програми:

Управління здійснюється за допомогою: клавіатури, миші.

Довідник на етапі розробки:

 

Початок:
Література

 

 




Переглядів: 537

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.