МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Щоденник проходження практики
5. Звіт про виконання завдання: «Створення тестової програми у Web – форматі» 5.1 Аналіз завдання та початкових умов: Постановка задачі: Розробити тест, який повинен містити не менше 15 питань. Програма повинна виконувати: § Програма задає 15 питань на які ми повинні відповісти; § нам видно в екранній формі питання, на які потрібно відповісти § Після того як відповіли на всі запитання потрібно натиснути «Результат» щоб побачити результати проходження тесту; 5.2. Призначення програми: Програма призначена для того ,щоб провірити ваші знання і побачити чи багато ви знаєте про дорожній рух, а бо про щось інше. 5.3. Вимоги до програми: Програма не важка за своїм інтерфейсом, потрібно лише натискати клавіші, які зображено на екранній формі і пройти тест. Інтерфейс програми відповідає HTML стандарту. 5.4. Структура інтерфейсу програми: Сторінка тесту має такий вигляд: Для перевірки тесту потрібно натиснути «Результат» і в полі «Результат» з’явиться ваш результат.
5.5 Текст коду Web – тесту : <script type="text/javascript" language="JavaScript"> var res="121111221111221" function check_me() { var count=0 with(document.test) { if (!Q1[0].checked&&!Q1[1].checked) {count+=1}; if (!Q2[0].checked&&!Q2[1].checked) {count+=1}; if (!Q3[0].checked&&!Q3[1].checked) {count+=1}; if (!Q4[0].checked&&!Q4[1].checked) {count+=1}; if (!Q5[0].checked&&!Q5[1].checked) {count+=1}; if (!Q6[0].checked&&!Q6[1].checked) {count+=1}; if (!Q7[0].checked&&!Q7[1].checked) {count+=1}; if (!Q8[0].checked&&!Q8[1].checked) {count+=1}; if (!Q9[0].checked&&!Q9[1].checked) {count+=1}; if (!Q10[0].checked&&!Q10[1].checked) {count+=1}; if (!Q11[0].checked&&!Q11[1].checked) {count+=1}; if (!Q12[0].checked&&!Q12[1].checked) {count+=1}; if (!Q13[0].checked&&!Q13[1].checked) {count+=1}; if (!Q14[0].checked&&!Q14[1].checked) {count+=1}; if (!Q15[0].checked&&!Q15[1].checked) {count+=1}; if (count>0) {alert("Ви не відпвіли на всі питання! Будь-ласка перевірте їх ще раз") } else answer() } }
function control(k, f1,f2,f3,f4,f5,f6,f7,f8,f9,f10,f11,f12,f13,f14,f15) { if (k==1&&f1.checked) return true; if (k==2&&f2.checked) return true; if (k==3&&f3.checked) return true; if (k==4&&f4.checked) return true; if (k==5&&f5.checked) return true; if (k==6&&f6.checked) return true; if (k==7&&f7.checked) return true; if (k==8&&f8.checked) return true; if (k==9&&f9.checked) return true; if (k==10&&f10.checked) return true; if (k==11&&f11.checked) return true; if (k==12&&f12.checked) return true; if (k==13&&f13.checked) return true; if (k==14&&f14.checked) return true; if (k==15&&f15.checked) return true; return false; }
function answer() { answ=""; with(document) { answ+=control(res.charAt(0) ,test.Q1[0],test.Q1[1])?"1":"0" answ+=control(res.charAt(1) ,test.Q2[0],test.Q2[1])?"1":"0" answ+=control(res.charAt(2) ,test.Q3[0],test.Q3[1])?"1":"0" answ+=control(res.charAt(3) ,test.Q4[0],test.Q4[1])?"1":"0" answ+=control(res.charAt(4) ,test.Q5[0],test.Q5[1])?"1":"0" answ+=control(res.charAt(5) ,test.Q6[0],test.Q6[1])?"1":"0" answ+=control(res.charAt(6) ,test.Q7[0],test.Q7[1])?"1":"0" answ+=control(res.charAt(7) ,test.Q8[0],test.Q8[1])?"1":"0" answ+=control(res.charAt(8) ,test.Q9[0],test.Q9[1])?"1":"0" answ+=control(res.charAt(9) ,test.Q10[0],test.Q10[1])?"1":"0" answ+=control(res.charAt(10) ,test.Q11[0],test.Q11[1])?"1":"0" answ+=control(res.charAt(11) ,test.Q12[0],test.Q12[1])?"1":"0" answ+=control(res.charAt(12) ,test.Q13[0],test.Q13[1])?"1":"0" answ+=control(res.charAt(13) ,test.Q14[0],test.Q14[1])?"1":"0" answ+=control(res.charAt(14) ,test.Q15[0],test.Q15[1])?"1":"0"
showResult(); } }
function showResult() { var nok=0; var i,s;
for (i=0; i<answ.length;i++) {nok+=answ.charAt(i)=="1"?1:0;} if(nok==15) s="Відмінно"; if(nok<15) s="Нормально"; if(nok<11.25) s="Дупостимо"; if (nok<7.5) s="Ви не здали тест"; document.test.s1. value="Кількість правильних відповідей "+nok+". Ваша оцінка "+s+". Переглянути правильність відповідей можна поряд з питанням . Якщо відповідь правильна (+). Якщо ж відповідь невірна то там (-).";
with(document.test) { if (answ.charAt(0)=="1") {T1.value=" + "} else {T1.value=" - "}; if (answ.charAt(1)=="1") {T2.value=" + "} else {T2.value=" - "}; if (answ.charAt(2)=="1") {T3.value=" + "} else {T3.value=" - "}; if (answ.charAt(3)=="1") {T4.value=" + "} else {T4.value=" - "}; if (answ.charAt(4)=="1") {T5.value=" + "} else {T5.value=" - "}; if (answ.charAt(5)=="1") {T6.value=" + "} else {T6.value=" - "}; if (answ.charAt(6)=="1") {T7.value=" + "} else {T7.value=" - "}; if (answ.charAt(7)=="1") {T8.value=" + "} else {T8.value=" - "}; if (answ.charAt(8)=="1") {T9.value=" + "} else {T9.value=" - "}; if (answ.charAt(9)=="1") {T10.value=" + "} else {T10.value=" - "}; if (answ.charAt(10)=="1") {T11.value=" + "} else {T11.value=" - "}; if (answ.charAt(11)=="1") {T12.value=" + "} else {T12.value=" - "}; if (answ.charAt(12)=="1") {T13.value=" + "} else {T13.value=" - "}; if (answ.charAt(13)=="1") {T14.value=" + "} else {T14.value=" - "}; if (answ.charAt(14)=="1") {T15.value=" + "} else {T15.value=" - "}; } } function showhide(obj){ if(obj == 'none') return 'inline'; else return 'none'; } </script> <center><b>Створення текстового редактора на мові програмування Visual C#</b></center><br/><br/> <span style="color:#006699;text-decoration:underline;cursor:pointer;" onclick="document.getElementById('instruction').style.display = showhide(document.getElementById('instruction').style.display)"> Інструкція до проходження тексту</span> <br/> <div id="instruction" style="display: none; width: 100%;"> <ul> <li>Виберть правильні на Вашу думку відповіді у 15 питаннях;</li> <li>Нажмить на кнопку "Показати результат";</li> <li>Результат не буде видано, доки не буде дано відповіді на всі питання</li> <li>За кожну вірну відповіть Ви отримуєте 1 бал</li> <li>Оцінки: менше 7.5 баллов - Ви не здали тест, від 7.5 але менше 11.25 - Дупостимо, 11.25 і не менше 15 - Нормально, 15 - Відмінно;</li> <li>Щоб обнулити результати тестування натисніть клавішу "Очистити відповіді";</li> </ul> </div> <form name="test"><ol> <li><INPUT type="text" size="1" name="T1"/><b> Призначення текстового редактора</b><br/> <input type="radio" name="Q1"/> Створення і редагування тексту<br /> <input type="radio" name="Q1"/> Створення картинок та анімації<br /> <br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T2"/><b> Для чого призначений метод OpenFileDialog</b><br/> <input type="radio" name="Q2"/> Створення нового діалогу <br /> <input type="radio" name="Q2"/> Відкриття документів<br /> <br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T3"/><b> Для збереження документу використовують</b><br/> <input type="radio" name="Q3"/> SaveFileDialog<br /> <input type="radio" name="Q3"/> FileSave<br /> <br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T4"/><b> PrintDocument призначений для</b><br/> <input type="radio" name="Q4"/> Виведення на принтер документа<br /> <input type="radio" name="Q4"/> Введення тексту документа<br /> <br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T5"/><b> Для задання параметрів друку використовується</b><br/> <input type="radio" name="Q5"/> MenuFilePageSetup<br /> <input type="radio" name="Q5"/> PrintSetup<br /> <br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T6"/><b> MenuFileSaveAs призначений для </b><br/> <input type="radio" name="Q6"/> Збереження редагованого документа<br /> <input type="radio" name="Q6"/> Збереження чистого файлу<br /> <br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T7"/><b> Головний елемент програми, у явий вводиться текст є</b><br/> <input type="radio" name="Q7"/> Memo<br /> <input type="radio" name="Q7"/> RichTextBox<br /> <br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T8"/><b> метод ColorDialog призначений для</b><br/> <input type="radio" name="Q8"/> Зміни кольору вікна<br /> <input type="radio" name="Q8"/> Зміни кольору символів<br /> <br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T9"/><b> Вирівнювання параграфів здійснюється за допомогою методів</b><br/> <input type="radio" name="Q9"/> Paragraph Alignment<br /> <input type="radio" name="Q9"/> Position<br /> <br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T10"/><b> Для створення інструментальної панелі використовують компоненти</b><br/> <input type="radio" name="Q10"/> ToolBar and ImageList<br /> <input type="radio" name="Q10"/> ImageList and Button<br /> <br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T11"/><b> StatusBar призначений для</b><br/> <input type="radio" name="Q11"/> Відображення стану програми<br /> <input type="radio" name="Q11"/> Відображення введеного симолу<br /> <br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T12"/><b> Найпростоше модальне вікно викликається за допомогою</b><br/> <input type="radio" name="Q12"/> MessageBox.Show()<br /> <input type="radio" name="Q12"/> ModalShowWindow<br /> <br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T13"/><b> Вирівнювання тексту здійснюється за допомогою</b><br/> <input type="radio" name="Q13"/> TextPos<br /> <input type="radio" name="Q13"/> TextAlign<br /> <br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T14"/><b> Властивіть Appearance у CheckBox визначає</b><br/> <input type="radio" name="Q14"/> Призначення флажка<br /> <input type="radio" name="Q14"/> Зовнішній вигляд флажка<br /> <br/></li><li><INPUT type="text" size="1" name="T15"/><b> TrackBar призначений для</b><br/> <input type="radio" name="Q15"/> Зміни числових значень<br /> <input type="radio" name="Q15"/> Відображення дій процесу<br /> <br/></li></ol> <CENTER> <P><TEXTAREA name="s1" rows="4" cols="70" readonly> </TEXTAREA> </P> <INPUT onclick="check_me()" type="button" value="Показати результат"/> <INPUT type="reset" value="Очистити відповіді"/> </CENTER> </form> 6. Звіт про виконання завдання: «Розробика інтерактивного навчального посібника з використанням WIN CHM» 6.1 Аналіз завдання та початкових умов: Постановка задачі: Підготувати матеріал та розробити інтерактивний навчальний посібник з використанням WIN CHM за наступною темою і оформити її у вигляді довідки: “Створення текстового редактора” Довідник повинен відповідати вимогам: - Забезпечувати логічну послідовність розділів; - Містити усю необхідну інформацію для створення; - Забезпечити зрозумілість коду програми .
6.2. Призначення програми: Матеріал розроблений у вигляді навчального посібника для вивчення теми “Створення текстового редактора у С#”.
6.3. Структура інтерфейсу програми: Управління здійснюється за допомогою: клавіатури, миші. Довідник на етапі розробки:
Початок:
Переглядів: 537 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|