МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
З предметним довкіллямПрактичне заняття № 7 Методи та прийоми ознайомлення дітей З предметним довкіллям 1. Методи опосередкованого ознайомлення дітей з предметним довкіллям. 2. Ознайомлення з довкіллям засобами дидактичної гри. 3. Методика ознайомлення дітей з якостями та властивостями предметів.
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ: 1. Класифікуйте види дидактичних ігор за навчальною метою. 2. Визначте методи опосередкованого ознайомлення дітей з предметним довкіллям. 3. Дайте визначення понять якість і властивість. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:
· Зробіть порівняльний аналіз програмних завдань з ознайомлення дітей з якостями та властивостями предметів у програмах (для однієї вікової групи за вибором). · Складіть словник понять, які мають засвоїти діти старшого дошкільного віку у процесі ознайомлення з властивостями та якостями рідини. · Доберіть дидактичні ігри (не менше 3-х) з ознайомлення дітей дошкільного віку з довкіллям. ВИГОТОВИТИ АТРИБУТИ ГРИ !!!!!!!!
Основна література: 1. Богуш А., Гавриш Н. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі. Підручник для ВНЗ. - К.: Видавничий Дім "Слово", 2008. - 408 с. 2. Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: «Академвидав», 2004. – 456 с. (Альма-матер) Додаткова література: 1. Зеленко И.І. Картини для розвитку дітей дошкільного віку.-К., 1976. 2. Луцан Н.І. Мовленнєво-ігрова діяльність дітей дошкільного віку. – Одеса: ПНЦ АПН України – СВД М.П.Черкасов, 2005. – 319 с. 3. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з мистецтвом живопису. - Методичні рекомендації / Укл. Г.О.Підкурганна. - К., 1991.- С. 5-8.
Лабораторне заняття № 1 Методи та прийоми ознайомлення дітей з предметним довкіллям 1. Методи опосередкованого ознайомлення дітей з предметним довкіллям. 2. Ознайомлення з довкіллям засобами дидактичної гри. 3. Методика ознайомлення дітей з якостями та властивостями предметів.
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ: 1. Назвіть вимоги до організації та проведення спеціальних занять із ознайомлення дітей з якостями та властивостями предметів? 2. Визначте, які методи доцільно використовувати для ознайомлення дітей з властивостями і якостями предметів у процесі екологічного виховання. 3. Яке місце дослідницько-експериментальної роботи в ознайомленні дітей з якостями та властивостями предметів? 4. Визначте роль мовлення у роботі з ознайомлення дітей з властивостями і якостями предметів.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:
· Розробити конспект проведення дидактичної гри на закріплення якостей, властивостей та ознак предметів для дітей молодшого дошкільного віку ВИГОТОВИТИ АТРИБУТИ ГРИ !!!!!!!! · Складіть конспект заняття з ознайомлення дітей середнього дошкільного віку з якостями і властивостями паперу. Основна література: 1. Богуш А., Гавриш Н. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі. Підручник для ВНЗ. - К.: Видавничий Дім "Слово", 2008. - 408 с. 2. Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: «Академвидав», 2004. – 456 с. (Альма-матер) Додаткова література: 1. Зеленко И.І. Картини для розвитку дітей дошкільного віку.-К., 1976. 2. Луцан Н.І. Мовленнєво-ігрова діяльність дітей дошкільного віку. – Одеса: ПНЦ АПН України – СВД М.П.Черкасов, 2005. – 319 с. 3. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з мистецтвом живопису. - Методичні рекомендації / Укл. Г.О.Підкурганна. - К., 1991.- С. 5-8. Переглядів: 2692 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|