МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Організація та керівництво екологічним вихованням дітей у дошкільному навчальному закладі1. Структура екологічного виховання дітей дошкільного віку. 2. Пошуково-дослідницька діяльність дітей у навчально-виховному процесі ДНЗ. 3. Зміст пошуково-дослідницької діяльності дітей у навчально-виховному процесі ДНЗ. 4. Управління екологічним вихованням дітей дошкільного віку.
Завдання для самостійної роботи: · Під час аналізу педагогічного процесу в ДНЗ проаналізуйте зміст роботи вихователя з екологічного виховання з дітьми різних вікових груп. · Охарактеризуйте структуру системи знань про природу для дошкільників у чинних програмах для дошкільних навчальних закладів України.
Запитання для самоперевірки: 1. Проаналізуйте зміст концепції екологічної освіти дітей в Україні. 2. Як ви розумієте еколого-педагогічну підготовку вихователя? Дайте аналіз її компонентів. 3. Що ви розумієте під суб’єктивними умовами екологічного виховання дітей? 4. Проаналізуйте сучасні системи психолого-педагогіч- них досліджень з означеної проблеми. 5. Доведіть теоретичну і методичну спроможність основних принципів екологічного виховання дітей дошкільного віку в сучасних умовах. 6. Охарактеризуйте основні функції екологічної свідомості на конкретних прикладах діяльності дітей дошкільного закладу. 7. Дайте порівняльний аналіз різних видів спостереження у процесі екологічного виховання дітей різних вікових груп. Основна література: 1. Лисенко Н. В. Дошкільник і екологія. - К.: РУМК, 1991. - 126 с. 2. Лисенко Н. В. Екологічне виховання дошкільників - К.: Освіта, 1993. - 157 с. 3. Лисенко Н. В. Практична екологія для дітей. - Івано-Франківськ, 1999. - 203 с. 4. Лисенко Н.В. Теорія і практика екологічної освіти: дошкільник-педагог. Навчально-методичний посібник для ВНЗ. – К.6 Видавничий дім «Слово».2009. – 400с.!!!!!! С.49-105, 30-40 5. Горопаха Н.М. Методика ознайомлення дітей з природою: Хрестоматія. - Видавничий Дім Слово, 2012. - 432с. Додаткова література: 1. Маршицька В. Лісові ігри // Дошкільне виховання. - 2000. - № 10. 2. Николаева С. Н. Методика экологического воспитания детей. - М.: Академія, 1999. - 136 с. 3. Николаева С. Н. Теория и методика экологического образования детей. - М.: Академия, 2002. - 168 с. 4. Плохій З. П. Виховання екологічної культури дошкільників. - К., 2002.
Практичне заняття № 4
Керівництво методичною роботою по ознайомленню Переглядів: 898 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|