Студопедия
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




| Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция |

Форми ознайомлення дітей з довкіллям


Дата додавання: 2015-05-30; переглядів: 258| Порушення авторських прав


1. Сучасні підходи до таксономії навчально-розвивальних занять з дітьми:

а) односпрямовані заняття;

б) різноспрямовані заняття.

2. Гра-стратегія - інтерактивна форма навчання дошкільників.

 

ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ:

1. Дайте визначення інтегрованого заняття. Розкрийте його специфіку в порівнянні з предметним заняттям.

2. Які види занять виокремлюють за дидактичними цілями?

3. У чому полягає специфіка проведення індивідуальних занять з дошкільниками?

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ:

· Доберіть конспекти занять до кожного із запропонованих видів –

а) комплексне, навчально-пізнавальне, б) інтегроване, сюжетно-ігрове;

в) предметне, навчально-ігрове.

Основна література:

1. Богуш А.М. Моє довкілля. Програма ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з довкіллям. - К: Шкільний світ, 2006.- 32 с.

2. Богуш А., Гавриш Н. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі. Підручник для ВНЗ. - К.: Видавничий Дім "Слово", 2008. - 408 с.

3. Богуш А.М. Мовленнєвий компонент дошкільної освіти. - Одеса: Ярослав, 2004.- 172 с.

Додаткова література:

1. Гавриш Н.В. Сучасне заняття в дошкільному закладі: Начально-методичний посібник. - Луганськ: Альма-матер, 2007.- 496 с.

2. Діти і соціум: Монографія / Заг. ред. А.М.Богуш. -Луганськ: Альма-матер, 2006 - 386 с.

3. Поніманська Т.І. Дошкільна педагогіка: навчальний посібник для студентів ВНЗ. - К.: Академвидав, 2006.- 456 с. (Альма-матер)

Практичне заняття № 3

Зміст і форми ознайомлення дітей




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.