МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Предмет і завдання клінічної імунології та алергології. Історія розвитку імунології. Основні напрямки розвитку.Методичні рекомендації для студентів До практичного заняття з клінічній імунології Та алергології Модуль 1 ОСНОВИ КЛІНІЧНОЇ ІМУНОЛОГІЇ ТА АЛЕРГОЛОГІЇ Змістовий модуль 1:ІМУНОЛОГІЧНИЙ СТАТУС, ПРИНЦИПИ ОЦІНКИ ТА ШЛЯХИ ІМУНОКОРЕКЦІЇ ТЕМА № 1. Структура і принципи функціонування імунної системи. Вікова імунологія. 5 курс, медичний факультет, 5 годин І. Актуальність теми: Завдяки винятковим успіхам в області фундаментальної імунології за минулі 30-40 років в усьому світі останнім часом різко зросло розуміння важливої ролі клінічної імунології як самостійної наукової і практичної дисципліни. Цілком очевидно, що роль цієї дисципліни буде постійно зростати. До основних причин росту імунозалежних захворювань і станів можна віднести: екологічні забруднення, поліпрагмазію, застосування вакцин і сироваток, стресові ситуації, паління, зловживання алкоголем, прийом наркотиків, ВІЛ-інфекцію та ін.. Метою вивчення теми є необхідність отримання базових знань, без котрих сьогодні неможливо зрозуміти складний механізм функціонування імунної системи й її роль у розвитку імунозалежних патологій. ІІ. Завдання для домашньої підготовки: знати будову і функції імунної системи, механізми нормальної імунної відповіді, рівні її регуляції. Засвоїти основні імунологічні терміни для полегшення вивчення наступних тем. ІІІ. Питання для самоконтролю Предмет і завдання клінічної імунології та алергології. Історія розвитку імунології. Основні напрямки розвитку. 2. Онтогенез імунної системи. Центральні та периферичні органи імунної системи. 3. Особливості функціонування імунної системи в дітей різного віку та осіб похилого віку. 4. Моноцитарно - макрофагальна система: функції, особливості, роль у становленні та реалізації імунної відповіді. Сучасні аспекти фагоцитозу. 5. Кілінговий ефект як складова імунобіологічного нагляду. Основні типи кілерних клітин, їх функція та властивості. Роль гранулоцитарних клітин крові в формуванні імунної відповіді. 6. Система комплементу. Біологічні наслідки активації системи комплементу. 7. Етапи дозрівання та диференціація Т- та В-лімфоцитів. 8. Т-лімфоцити. Субпопуляції Т-лімфоцитів. Основні маркери та кластери диференціювання. 9. Т – лімфоцити - хелпери 1-го та 2-го типу. Значення функціонального балансу між Т-хелперами (Th1\Th2). 10. Т- лімфоцити регуляторні, основні функції. 11. Апоптоз як особливий тип загибелі клітин. Його роль у фізіологічних та патологічних процесах. 12. В-лімфоцити. Основні маркери та функції. Поняття про Т-залежні та Т-незалежні типи імунної відповіді. 13. Імуноглобуліни: будова, функції, класи. Роль імунних комплексів у розвитку патології. 14. Цитокіни – медіатори імунної системи. Інтерлейкіни, класифікація, функції та участь в імунних процесах. 15. Ростові фактори, фактори некрозу пухлин, інтерферони та молекули адгезії. Характеристика. Участь у становленні імунної відповіді. 16. Імунологічна система слизових оболонок. Лімфоїдна тканина, асоційована з шлунково-кишковим трактом. 17. Сучасне уявлення про структуру та функцію головного комплексу гістосумісності. Будова антигенів HLA. Схильність до захворювань залежно від HLA-фенотипу. ІV. Обсяг самостійної роботи: Навчитися виявляти клінічні та лабораторні прояви імунозалежної патології. Здійснити самостійне клінічне обстеження хворого з імунозалежною патологією (анамнез, огляд, робота з медичною документацією) і на основі отриманих даних правильно визначити набір обстежень та призначити адекватну терапію. Переглядів: 860 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|