Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тестовые задания

 

1. Identifiez le style fonctionnel du texte:

Le présent texte vise à rappeler à l’administration et au corps enseignant des établissements secondaires leur responsabilité à l’égard de ces jeunes étrangers dont la bonne volonté doit être soutenue et guidée. Il fixe les principes généraux de leur participation à l’entreprise pédagogique globale et énumère de façon non limitative les modalités de leur assistance.

a) le style parlé littéraire

b) le style familier

c) le style officiel

2. Précisez le style d’exposé:

Il pensait souvent à son frère. Où était-il? Pourquoi refusait-il de lui écrire? Oui, il fallait absolument le retrouver.

a) le dialogue

b) la narration

c) le style indirect libre

3. Identifiez une figure de syntaxe:

Il se rappelait les hivers sans feu, les nuits sans sommeil… et ses rages sourdes qu’on éprouve à se sentir tout petit… dans l’immense foule qui vous pousse, bouscule, vous renverse, vous écrase.

a) la gradation descendante

b) la répétition

c) la gradation ascendante

4. Identifiez un trope:

Elle avait été fort jolie dans sa jeunesse… Après avoir valsé dans les bras de tous les uniformes de l’Empire elle avait lu “Corinne”…

a) la métaphore

b) la métonymie

c) la comparaison

5. Précisez le type d’épithète:

La tête levée, il fit des yeux le tour des façades mortes.

a) sans image

b) intentionnelle

c) imagée

6. Précisez le type de répétition:

Perdu au milieu de la ville

L’arbre tout seul à quoi sert-il?

L’arbre tout seul à quoi sert-il

Il suffit de le demander…

a) l’anaphore

b) l’épiphore

c) l’épanapfore

7. Identifiez un trope:

Autout d’un nez à la retroussitte s’étendait une constellation de taches de rousseur.

a) la métonymie

b) la personnification

c) l’oxymor

8. Choisissez la variante correspondant au sens:

Au secours le film!

a) Quel mauvais film!

b) Quel beau film!

c) Il est intéressant, ce film!

9. Identifiez une figure de syntaxe:

L’amour fait passer le temps et le temps fait passer l’amour.

a) le chiasme

b) la regression

c) la syllepse

10. Le groupe de mots qui, étant image а son origine, perd l’image à force d’être employée très souvent, s’appelle…

a) le terme

b) le cliché

c) le phraséologisme

 

МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ




Переглядів: 278

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.