Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IIІ. Хід семінарського заняття

Структурні елементи семінарського заняття Час (хв.)
Мотивація теми і мети заняття 1-2
Актуалізація опорних знань 3-5
Бесіда, опитування
Обговорення та аналіз кожного виступу 2-3
Підведення підсумків заняття 5-7

Викладач Ф. М. Штейнбук


„КРИМСКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ” (М. ЯЛТА)

ІНСТИТУТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА МИСТЕЦТВ

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

завкафедри

____________

«____»_____200_р.

ПЛАН

Проведення семінарського заняття № 2

Тема: Сприйняття літератури

Мета заняття:розглянути питання щодо співвідношення читача та автора, охарактеризувати аспекти історико-функціонального вивчення літератури, поглибити знання про літературні ієрархії та репутації

Обладнання:опорні конспекти, першоджерела, підручники

I. Підготовчий етап семінарського заняття

План Характеристика питань плану Рекомендації до виконання завдань
1. Читач та автор. Визначити особливості присутності читача у творі, виявити сутність так званої рецептивної естетики, з’ясувати зміст поняття „реальний читач”. Опрацювати конспект та відповідну літературу; звернути увагу на визначення питань, які пов’язані з поняттями „читач” „автор” „рецептивна естетика” „реальний читач”, визначити характер співвідношення понять „читач” та „автор”, підготуватися до дискусії на тему: „Хто є у творі більш головним – читач чи автор?”
2. Історико-функціональне вивчення літератури. Питання стосується поглиблення такого розділу літературознавства, як літературна критика, а також визначення поняття „масовий читач”. Опрацювати конспект та відповідну літературу. Виконуючи завдання, керуватися наступними питаннями: 1) у який спосіб літературна критика впливає на розвиток літератури і ставлення до неї читацького загалу; 2) чи можна поняття „масовий читач” розглядати з аксіологічної точки зору?
3. Літературні ієрархії та репутації. Йдеться про з’ясування суті та специфіки літературних ієрархій та репутацій. Опрацювати конспект та відповідну літературу; звернути увагу на ті питання, які пов’язані з поняттями „висока література” „масова література” „белетристика”, та підготувати відповіді на наступні питання: 1) від чого залежать коливання літературних репутацій; чому окремі автори й твори стають забутими або залишаються невідомими. Підготуватися до дискусії на тему: „Яка з концепцій мистецтва та літератури – елітарна чи анти елітарна – має більшу рацію?”

ІІ. ЛІТЕРАТУРА




Переглядів: 328

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.