Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які категорії як підгрунття власної поведінки має відкидати герой-просвітник? Які ставлення героя просвітника до обов’язку і потягу?

(не знаю)можлиао навести ,як приклад Вертера(почуття і обов’язок)

Просвітник – високоморальна особистість. Тому він ніколи не буде протистояти законам, суспільству та моралі. Щастя для просвітника, коли бажання не йдуть врозріз з розумом та раціональності. Але місія просвітника через свої страждання прийти до розуміння необхідності і не підкоритися їй, а свідомо прийняти. Для просвітника почуття не повинні бути вищі за розум, бо «коли розум спить – прокидаються чудовиська»(Франциско Гойя).

Отже просв-к не повинен сліпо керуватися лише своїми почуттями. Він повинен освітлити їх, побачити (написати), щоб зрозуміти, прийняти та бути щасливим.
Лінь та боягузтво – 2 головні риси, що утримують людей у руках чужого керівництва, не дають само реалізуватися, позбавляють активності та дієвості. Обов’язок – це усталені норми у суспільстві, які людина повинна виконувати. Але для просвітника не існує поняття «обов’язок», оскільки всі рамки він повторює в собі, а отже він є вільним. Так, наприклад, коли Робінзон Крузо потрапляє на острів, він не змінює манеру своєї поведінки, не уподібнюється до дикунів. Він залишається соціальним, оскільки він сам є носієм суспільних рамок. Або взяти Гуллівера: коли він несамохіть потрапляє на острови з ліліпутами та велетнями, він веде себе невимушено природньо, так як би він себе повів в звичному для нього суспільстві, порівнює суспільний та державний устрій власної країни з даною, переносить на острови «декорації Англії».

Що стосується категорії «потягу», то його спочатку треба осмислити. Зрозуміти власні бажання – означає зрозуміти себе як точку пізнання світу. Так, наприклад, у творі «Юлія, або нова Елоїза» засобом експлікації власних бажань стає подорож та письмо. Подорож стає умовою перенесення бажання

іншого, дискурсу спокуси та чуттєвості з фізично-тілесного аспекту на простір письма. Юлія розуміє почуття до Сен-Пре лише, коли він

перебуває далеко в подорожі. Сен-Пре, якого в навколосвітню подорож

штовхало прагнення знайти душевний спокій, розуміє, що єдине місце де він його знайде – це там, де Юлія.




Переглядів: 307

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.