Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: ЦОВВ

Ст. 120 КУ:організація діяльності КМУ та інших центральних та місцевих органів виконавчої влади визначаються КУ та ЗУ.

Питання ЦОВВ регулюється ЗУ про ЦОВВ та указом ПУ про оптимізацію системи ЦОВВ.

Існують закони про антимонопольний комітет України; про фонд держ майна та інші.

Концепція адмін. реформи свого часу передбачала, що реформування системи ЦОВВ буде відбуватися шляхом "формування ефективної виконавчої вдали як на центральному так і на місцевому рівні управління. Комплекс заходів щодо реформування системи ЦОВВ передбачав: 1. Уточнення та зміну функцій ЦОВВ, перегляд їх статусу і на цій основі оптимізацію складу ЦОВВ. 2. Забезпеченя провідної ролі міністерств серед інших підвідомчих КМУ органів як головних суб'єктів вироблення та реалізації урядової політики в тій чи іншій сфері. 3. Підвищення ролі міністрів як політичних діячів і відокремлення статусу міністрів від статусу державних службовці. 4. запровадження нових форм і процедур діяльності ЦОВВ та відповідних організаційних структур. Основними перепонами на шляху до ефективного державного управління було названо: 1. Невизначеність у розмежуванні стстатус міністерств, державних комітетів та інших ЦОВВ. 2. Нечіткість у співпорядкуванні ЦОВВ, дублювання іх функцій і повноважен. 3. Невідповідність ролей окремих ланок. Іх формально задекларованого сатусу ЦОВВ. 4. Відсутність КМУдостатність засобів впливу на такі органи. 5. Наявність майже повної змістовної відповідності статусу міністра і керівника іншого ЦОВВ."

Ст. 92 КУ п.12 визначає, що організація діяльності ОВВ визначається виключно ЗУ. До 2011 року ця вимога КУ прямо порушувалася, бо діяльність ОВВ регульвалася виключно указами ПУ. Державна програма розвитку закнодавства України до 2002 року, що Була Схвалена Постанвою ВРУ 25 липня 1999 року передбачалося прийняти ЗУ про Мінітсрества та інші ЦОВВ до 2000 року. На виконаня цієї позиції програми був розроблений проект закону про ЦОВВ від 11.10.2002 року. Наступнп спроба в 2007 році на виконання Плану заходів із виконання обов'язків Та зобов'язань України, що випливають з іі членства в раді Європи, що було затверджено указом ПУ від 20 січня 2006 року. Але і це не було прийнято. Наказ Мінітсрества юстиції про створення робочої групи з підготовки законо проекту про ЦОВВ, аде і це не було реалізовано. 19.12. 2010 рік указ ПУ про оптимізацію системи ЦОВВ, який встановив схему оранізаці та взаємодії ЦОВВ, систему іх підпорядкування, координації та здійснення ними своїх повноважень. Крім того указ ПУ вперше зазначив про утворення служб, агненств та інспекцій, ліквідувавши державні комітети.

Мінітсрество - ЦОВВ, який забепечує формування та реалізує дердавні політику в одній чи декількох визначених сферах (це різниця від комітетів дердавних), проведення якої було покладено на КМУ КУ та ЗУ.

Міністерство очолює міністр чи інший керівник. Згідно ЗУ міністр здійснює керівництво його діяльністю, визначає пріоритети роботи Мінітсрества та шлюзи виконання покладених на нього завдань, затверджує плани роботи Міністрества, звіти про і виконання в межах компетенції, організовує та контролює виконаня апаратом міністерства і територіальними органами Міністрества, КУ, зу, актів та доручень ПУ та актів КМУ.

Внутрішня побудова міністерств врегульована Постанвою КМУ про упорядкування структуру апарату ЦОВВ, іх територіальних підрозділів та місцевих держ адміністрацій - Постанвоа КМУ #179, якавизначила що утворюються такі структурні підрозділи в межах міністерств:

1. Департамент - це структурний підрозділ, що утворюється для виконання основних завдань високої ступені складності, координації роботи пов'язаної з виконанням таких завдань за умови, що у його складі буде не менш 4 відділів. Іх очолюютьдиректори, які мають 2 заступників, як правило.

2. Управліня - це структурні підрозділи одного галузевого чи одночасно функціонального спрямування.До складу управління входять не менш ніж 2 відділи. Управління очолює начальник, який має 1 заступника, як правило.

3. Самостійний сектор - структурний підрозділ, що утворюється для виконання завдань за окреми напір мои діяльності ОВВ, функціі якого не можливо поєднати з функціями інших структурних підрозділів, чисельністю не менше 2 працівникі. Йог очолює завідувач.

4. Відділ у складі департаменту чи управління - це структурний підрозділ, що утворюється для виконання завдань за 1 напрямом діяльності ОВВ з чисельність на менше ніж 305 працівників. Очолює начальник.

НЕ вдала надто складна і бюрократична система! Не потрібно стільки ланок. Після цих 4 лише потім зам а потім вже голова.

 

ЦОВВ утворюють для виконання певних функційреалізації державноі політики - служби, агентства, інспекції.

Діяльність ЦОВВ спрямовується та координується КМУ через певних міністрвв. Основними завдання ЦОВВ відповідно до ЗУ про ЦОВВ є:

1) надання адміністративних послуг;

2) здійснення державного нагляду (контролю);

3) управління об'єктами державної власності;

4) внесення пропозицій щодо забезпечення формування державної

політики на розгляд міністрів, які спрямовують та координують їх

діяльність;

5) здійснення інших завдань, визначених законами України.

Окремих визначень щодо цих органів в чинному законодавстві немає. Діяльність цих ЦОВВ спрямовується та координується КМУ через відповідних міністрів згідно законодавства.

У разі якщо більшість функцій ЦОВВ складають функціі з надання адмін послуг фізичним та бридичної особам. ЦОВВ є службою.

У разі якщо більшість функцій ЦОВВ складають функції з управління об'єктами державної власності, що належать до сфери його управління. ЦОВВ утворюються як агентства.

У разі якщо більшість функцій ЦОВВ складають контрольно-наглядові функціі за дотриманням державними орагни, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, Юр і фіз особами актів законодавства. ЦОВВ утворюється як інспекція.

 




Переглядів: 491

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.