Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ КУРСУ

Навчальні матеріали до курсу

 

„Методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку”

 

 

Для студентів психолого-педагогічного факультету

Спеціальність: “Початкове навчання”,
Спеціалізація «Дошкільне виховання»

 

 

Кіровоград – 2011

 

Фадєєва Т. О. Навчальні матеріали до курсу „Методика формування елементарних математичних уявлень”: Для студентів психолого-педагогічного факультету. – Кіровоград: Авангард. – 2011. – с.

 

Рецензенти: Тарапака Н.В., доцент кафедри педагогіки початкової освіти та соціальної педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

Котелянець Н.В., доцент кафедри методик початкового навчання Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

 

Навчальні матеріали містять теоретичні засади щодо навчання початкам математики у дітей дошкільного віку. Зміст посібника укладено відповідно до напрямів модернізації дошкільної освіти в Україні, процесів гуманізації логіко-математичної підготовки дошкільнят, освітніх завдань Базового компонента дошкільної освіти, Базової програми „Я у Світі”, програми розвитку дітей старшого дошкільного віку „Впевнений старт”, програми курсу „Методика формування елементарних математичних уявлень” для педагогічних університетів, змістових ліній освітньої галузі „Математика“ Державного стандарту початкової загальної освіти і методичних підходів щодо викладання математики у дитячих навчальних закладах.

Матеріал роботи рекомендовано студентам психолого-педагогічних факультетів педагогічних університетів для підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем „бакалавр”, складання курсового екзамену та написання курсових робіт.

 

Затверджено на засіданні

методичної ради Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

(протокол № від 2011 р.)

 

МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ КУРСУ

Курс „Методика формування елементарних математичних уявлень” складає одну із змістових ліній професійної підготовки вихователя дитячих навчальних закладів у педагогічному університеті за кваліфікаційним рівнем «бакалавр». Концептуальними положеннями навчання студентів психолого-педагогічного факультету з даного курсу є:

· теоретична підготовка студента спрямована на засвоєння основних методологічних, психолого-педагогічних, методичних засад логіко-математичної підготовки дітей дошкільного віку та використання знань, які набули студенти при вивченні інших дисциплін – методики викладання математики у початкових класах, математики, педагогіки, психології;

· технологічний аспект підготовки майбутнього вчителя полягає у реалізації в навчальному процесі цілей удосконалення професійної підготовки за допомогою формування єдності теоретичних знань і практичних навичок, тобто формування професійно-методичних компетентностей;

· оволодіння студентами змістом математичної освіти у дошкільних навчальних закладах на основі Базового компоненту дошкільної освіти, базової програми „Я у світі”, програми „Впевнений старт”, дидактичних засад організації процесу навчання математики дітей дошкільного віку; методами, формами та засобами логіко-математичного розвитку дітей від 3-х до 7-ми років;

· формування у студентів інтересу до майбутньої професії, активної позиції;

· розвиток творчості та критичного мислення, оцінних суджень щодо різноманітних методичних позицій у викладанні математики у дошкільних навчальних закладах;

· формування практико-орієнтованих умінь: організаційно-дидактичних тобто визначати мету, формулювати цілі, планувати структуру заняття; здійснювати ситуаційне моделювання тобто встановлювати дидактичне навантаження завдань, застосовувати арсенал методів і прийомів до конкретної навчально-дидактичної ситуації; творчих, а саме оптимально застосовувати теоретичні знання до вирішення практичних завдань, методично грамотно здійснювати управління процесом формування елементарних математичних уявлень.

Основними завданнями курсу „Методика формування елементарних математичних уявлень” є:

· створити навчальне середовище для підготовки професійно зрілого та компетентного вихователя у питаннях методики формування елементарних математичних уявлень у дошкільників;

· озброїти студентів основами творчого підходу до навчання дітей дошкільного віку математики;

· розкрити сучасні тенденції розвитку методики формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку на основі аналізу Базового компонента дошкільної освіти та Державного стандарту початкової загальної освіти, базової програми „Я у світі”, програми розвитку дітей старшого дошкільного віку „Впевнений старт”.

 




Переглядів: 1089

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.