Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА КУРСУ

Методика навчання математики дітей дошкільного віку. Об’єкт, предмет і завдання методики логіко-математичної підготовки. Основні компоненти сучасної методичної системи і взаємозв'язок між ними. Зв'язок методики з іншими науками (педагогікою, логікою, віковою психологією, дидактикою початкової школи, методикою викладання математики у початкових класах, математикою, шкільною гігієною, методикою викладання математики у загальноосвітній школі). Методи педагогічних дослідження, які використовуються методичною наукою.

Історія розвитку методики формування елементарних математичних уявлень у дошкільників. Вплив психолого-педагогічної науки на розвиток методики. Курс математики як навчальний предмет.Освітні, виховні, розвивальні та практичні цілі формування елементарних математичних уявлень. Структура програмового матеріалу. Зміст логіко-математичного розвитку підготовки: арифметичний і геометричний матеріал, величини. Роль і місце текстових задач. Методи навчання математики у дітей дошкільного віку. Класифікація методів навчання. Особливості використання різних методів навчання залежно від конкретної дидактичної мети, змісту, засобів та організаційних форм навчання математики дітей дошкільного віку. Організація навчання математики в дошкільних навчальних закладах. Вимоги до сучасного заняття. Структура заняття. Підготовка вихователя до заняття. Засоби навчання математики дітей дошкільного віку. Оснащення, матеріальне забезпечення навчального процесу. Класифікація засобів навчання математики. Педагогічні вимоги до засобів наочності.

Навчаючі ігри в системі формування елементарних математичних уявлень.

Комп’ютер у дошкільних навчальних закладах. Поняття алгоритму. Види алгоритмів. Формування алгоритмічності мислення у дошкільнят.

Методика вивчення нумерації цілих невід’ємних чисел. Історія розвитку натурального числа. Множини, операції над ними. Розвиток уявлень про множину. Позиційні та метричні характеристики множини. Просторовий образ множини. Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з множинами у різних вікових групах. Розвиток методів навчання математики (монографічного та обчислювального).

Особливості розвитку у дошкільників понять про число, лічбу.Зміст матеріалу доцифрового періоду. Методика його вивчення. Ознайомлення з числами першого десятка, із відповідними цифрами. Порядкова та кількісна лічба. Натуральний ряд чисел. Порівняння та склад чисел. Числовий ряд. Принцип утворення числа додаванням (відніманням) одиниці. Система ігор та ігрових ситуацій при вивченні чисел першого десятка.

Методика ознайомлення дошкільників з діями додавання і віднімання.Роль засобів наочності. Зміст арифметичних дій. Теоретична основа арифметичних дій. Послідовність вивчення дій додавання і віднімання.

Методика навчання дітей дошкільного віку розв'язувати текстові задачі. Функції текстових задач. Значення арифметичних задач у розкритті змісту арифметичних дій. Складові процесу навчання розв'язуванню задач певного типу. Культура оформлення розв'язання задач. Класифікація простих задач. Загальні питання роботи над простими задачами. Методика розв’язування простих задач різних типів. Послідовні етапи та методичні прийоми у формуванні уміння розв’язувати прості арифметичні задачі.

Величини. Загальні питання вивчення величин та одиниць їх вимірювання у дошкільних закладах. Величина. Функція вимірювання. Етапи вивчення величин на дошкільному етапі. Розвиток уявлень про величини на сенсорній основі. Методика вивчення довжини. Ознайомлення з одиницями довжини. Методика формування уявлень про масу і об’єм, вивчення одиниць їх вимірювання. Ознайомлення дошкільників з одиницями часу. Використання вимірювальної діяльності для розвитку математичних уявлень у дітей дошкільного віку.

Методика вивчення геометричного матеріалу. Розвиток просторових уявлень у дітей дошкільного віку.Загальні питання вивчення елементів геометрії у дошкільних навчальних закладах. Поняття про форму предметів. Формування поняття про геометричні фігури. Геометричні фігури як сенсорні еталони. Розвиток просторово-координаційної діяльності дітей дошкільного віку (орієнтація на площині, у просторі). Формування уявлень про лінії (пряму, криву) та відрізок. Ознайомлення з многокутниками. Трикутник. Чотирикутник. Прямокутник. Розпізнавання геометричних фігур. Методика ознайомлення з геометричними тілами: кубом, циліндром, конусом, кулею.

Наступність у логіко-математичному розвитку між дошкільною та початковою ланками освіти.

Тематичне планування логіко-математичного розвитку дошкільників.

Дидактичні ігри з математики для дітей дошкільного віку.

Логіко-конструктивна навчально-пізнавальна діяльність дошкільнят (паперове конструювання).

Розвиток математичних уявлень та перспективне планування занять у ДНЗ.

Використання технологій навчання математики у ДНЗ.

Готовність дитини до навчання математики у початкових класах.

 

 




Переглядів: 1057

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.