Основні математичні поняття «множина», «число», відношення», «величина» розглядаються на дошкільному етапі навчання на пропедевтичному рівні.
Зміст логіко-математичної діяльностіза Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку „Я у Світі” викладено за віком дитини дошкільного віку як завдання пізнавального розвитку:
Ранній вік (другий і третій роки життя)
Логіко-математичні:навчати обстежувати предмети зором, дотиком, рухом; вправляти в запам’ятовуванні, впізнаванні явищ та об’єктів природи, предметів, людей за характерними ознаками, добирати пари за аналогією; розвивати елементарні уявлення про величину (великий, малий), форму (круг, квадрат, трикутник), колір (червоний, жовтий, зелений, синій, чорний, білий), об’єм (куля, куб); вправляти в порівнянні множин предметів накладанням та прикладанням, за величиною (більший, менший); установлювати відповідність (багато-мало, стільки ж, більше – менше), оперувати поняттями „один”, „багато”, вживати слова, що передають основні напрямки відносно себе (попереду, позаду, угорі, внизу), пов’язані з орієнтуванням у часі (спочатку, тепер, незабаром, потім, довго), положенням предметів у просторі (на, під, за, поряд, високо, низько).
Переглядів: 1071
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: