Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст доматематичної підготовки дошкільників

Основні математичні поняття «множина», «число», відношення», «величина» розглядаються на дошкільному етапі навчання на пропедевтичному рівні.

Зміст логіко-математичної діяльностіза Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку „Я у Світі” викладено за віком дитини дошкільного віку як завдання пізнавального розвитку:

 

Ранній вік (другий і третій роки життя)

Логіко-математичні:навчати обстежувати предмети зором, дотиком, рухом; вправляти в запам’ятовуванні, впізнаванні явищ та об’єктів природи, предметів, людей за характерними ознаками, добирати пари за аналогією; розвивати елементарні уявлення про величину (великий, малий), форму (круг, квадрат, трикутник), колір (червоний, жовтий, зелений, синій, чорний, білий), об’єм (куля, куб); вправляти в порівнянні множин предметів накладанням та прикладанням, за величиною (більший, менший); установлювати відповідність (багато-мало, стільки ж, більше – менше), оперувати поняттями „один”, „багато”, вживати слова, що передають основні напрямки відносно себе (попереду, позаду, угорі, внизу), пов’язані з орієнтуванням у часі (спочатку, тепер, незабаром, потім, довго), положенням предметів у просторі (на, під, за, поряд, високо, низько).

 




Переглядів: 1071

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.