Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Закономірності мислення в навчальному процесі

5.1 Ймовірність згадування теореми, необхідної для розв’язання задачі, зростає, якщо: а) теорема та дані задачі виражені в одних і тих самих поняттях; б) шукані та дані задачі зближені аналізом та синтезом настільки, що в інтервал, що залишився, як раз укладається дана теорема, цілком заповнюючи цей інтервал. (Аналогічно при тих же умовах зростає ймовірність згадування необхідного визначення, правила, закону, способу розв’язання задачі).

5.2 Послідовність міркувань , що повторюється при розв’язання однотипних задач, може згортатися до складеної асоціації , яка в подальшому в разі необхідності легко розгортається в початковий ланцюг міркувань. Якщо асоціація утворена без проміжних ланок, то вклинювати їх в подальшому між процесами та дуже складно.

5.3 (Закономірність Гальперіна) Розумові операції можна цілеспрямовано формувати шляхом поступового переходу від розгорнутих зовнішніх дій, заздалегідь запрограмованих та тих, що виконуються у заданій послідовності, до більш згорнутих розумових дій.

5.4 Активність розумової діяльності по ходу ознайомлення з матеріалом зростає, якщо виконуються наступні умови: а) учень, знайомлячись з матеріалом, одночасно виконує конкретне завдання, що допомагає глибше зрозуміти даний матеріал; б) це завдання направляє зусилля учня на використання прийому розумової діяльності; в) учень володіє знаннями, необхідними для виконання цього завдання, та навичками застосування даного прийому; г) цей прийом відповідає змісту матеріалу, та чим в більшій мірі, тим сильніше активізується діяльність; д) матеріал не є занадто легким.

 


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  3. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  4. Автоматизація виробничих процесів
  5. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  6. АНАЛІЗАТОРІВ У ПРОЦЕСІ РОСТУ ТА РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ.
  7. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  8. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  9. Б. Мислення
  10. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  11. Безпечність виробничих процесів
  12. Будова і закономірності розвитку крайових прогинів




Переглядів: 769

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Застосування закономірностей уваги та сприйняття | Основні властивості грошей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.