Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перехід від додатного числа, заданого в мінус-двійковій системі числення до від’ємного і навпаки

 

Нехай маємо число , задане в мінус-двійковій системі числення. Запишемо його у вигляді многочлена

, (2.20)

де – номер старшого розряду числа. Якщо – парне, то число додатне; якщо – непарне, то від’ємне.

Помноживши ліву і праву частини виразу (2.20) на (-1) дістанемо число з протилежним знаком, яке подамо у вигляді

З останнього подання числа можна зробити висновок, що його можна подати у вигляді суми двох чисел А і В, які одержуються з числа наступним чином. Кожній одиниці парного розряду числа ставляться у відповідність дві одиниці в розрядах і в числі А, а інші розряди числа А – дорівнюють нулю. Аналогічно, кожній одиниці непарного розряду числа ставляться у відповідність дві одиниці в розрядах і в числі В, а інші розряди числа В – дорівнюють нулю.

Після цього необхідно виконати підсумовування чисел А і В з урахуванням випадків, наведених в табл. 2.13.

Таблиця 2.13

Приклад 2.25. Для заданого числа знайти число протилежне за знаком. Виконати перевірку повторним перетворенням.

Розв’язання. Результати перетворення наведено в табл.2.14.

 



Читайте також:

  1. Автододавання та автообчислення.
  2. Адресація в системі ЕП НБУ.
  3. Акти Конституційного суду України в системі національного законодавства.
  4. Акти Конституційного Суду України в системі національного законодавства.
  5. Акціонерна власність в економічній системі
  6. Алг W2 (ОБЧИСЛЕННЯ Y)
  7. Алгоритми арифметичних операцій над цілими невід’ємними числами у десятковій системі числення.
  8. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  9. Аналіз посередників в системі розподільчої політики
  10. Аналітичні показники динаміки та прийоми їх обчислення
  11. Арифметичні операції в різних системах числення
  12. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА




Переглядів: 848

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | В канонічну двійкову

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.