МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Основні етапи і проблеми розбудови системи освіти в Україні.Лекція 10 Тема: Відродження національної системи освіти в незалежній Україні з 1990 року. План 1. Основні етапи і проблеми розбудови системи освіти в Україні. 2. Здобутки в галузі освіти в Україні. Система освіти сучасної України. 3. Стратегічні завдання та пріоритетні напрями реформування освіти в Україні. (Закон Про освіту, Національна доктрина) Література: 1. Програма «Освіта» (Україна в ХХІ ст.). 2. Національна доктрина розвитку освіти в Україні в ХХІ ст. 3. ЗУ «Про освіту» 1991рік (1 варіант), газета «Освіта» 25 серпня 1991 рік; 1997 рік (2 варіант) // «Рідна школа» та газета «Освіта». 4. Концепція розбудови освіти в Україні. – К., 1995. 5. Концепції національного виховання. Основні етапи і проблеми розбудови системи освіти в Україні. Проблеми: 1) виховання громадянина України – людини – патріота, яка психічно і фізично здорової, духовно багатої, яка здатна реалізувати свої потенційні можливості: v на сьогодні існує 7 варіантів концепцій національного виховання + концепція громадянського виховання: автори концепції по-різному підходять до визначення мети, змісту, форм, джерел виховання. Не має чіткої ідеології; v скорочення мережі шкільних закладів; v майже у половини населених пунктів, особливо в селі немає шкіл; v зменшення кількості позашкільних виховних закладів; v слабке фінансування освіти, плинність кадрів; v все більшого поширення набуває пияцтво, розпутство, наркоманія тощо, що негативно впливають на молодь. 2) структура системи освіти в Україні невпорядкована і неоптимальна; 3) система освіти в Україні не є мобільною, мобільність дуже низька. Мобільність –це швидке реагування на досягнення у світовій педагогічній науці тощо; 4) інформаційно – технічне забезпечення освітнього простору. Переглядів: 751 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|